اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته نظارت و ارزیابی تبلیغات استان کردستان:

توانمندی اصحاب رسانه در عرصه تبلیغات و اطلاع‌رسانی جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیته نظارت و ارزیابی تبلیغات کردستان خواستار استفاده هرچه بیشتر از نظرات کارشناسی و تخصصی اصحاب رسانه استان در راستای ارتقای فعالیت‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شد.

توانمندی اصحاب رسانه در عرصه تبلیغات و اطلاع‌رسانی جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هیوا رضایی شامگاه سه‌شنبه در بازدید از سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان و طی جلسه‌ای با مدیر این سرا در سنندج اظهار کرد: تنویر افکار عمومی و آگاهی‌بخشی به مردم از جمله تأثیرگذارترین فعالیت‌ها به شمار می‌آید.

وی افزود: اصحاب رسانه با همت و تلاشی مضاعف همواره در راستای آگاهی‌بخشی به مردم گام برداشته و رسانه‌ها به عنوان پل‌های ارتباطی بین مردم و مسئولان نقش بسزایی را در تعالی و توسعه جامعه بر عهده دارند.

رضایی خاطر نشان کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی نیز می‌توان از ظرفیت و توانمندی‌های رسانه‌ها برای ترویج هرچه بیشتر مصرف کالاهای داخلی و تبلیغات و آگاهی بخشی به عموم مردم بهره گرفت.

عضو کمیته ارزیابی، هماهنگی و نظارت بر تبلیغات استان کردستان تصریح کرد: بدون شک توسعه حوزه تبلیغات استان کردستان بدون در نظر گرفتن نقش اصحاب رسانه امکان‌پذیر نبوده و امید است تعامل و ارتباط اصحاب رسانه استان با محوریت سرای روزنامه‌نگاران با کانون‌های آگهی تبلیغاتی در سطح استان بیشتر شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خویش اظهار داشت: این کانون آگهی تبلیغاتی از سال 87 فعالیت خود را در استان آغاز کرده و هم‌اکنون بیش از 35 دستگاه اجرایی در استان از خدمات این کانون بهره‌مند هستند.

وی افزود: تا پایان سال جاری نیز سمینار بزرگ علمی پژوهشی در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی با همکاری جهاد دانشگاهی استان و دستگاه‌های مختلف اجرایی و با حضور اساتید مجرب دانشگاهی کشور توسط این کانون برگزار خواهد شد و مسئولان روابط عمومی همه دستگاه‌های اجرایی استان در این سمینار علمی حضور خواهند داشت.

رضایی ابراز امیدواری کرد با گسترش تعامل با سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان شاهد بهره‌مندی کانون‌های آگهی تبلیغاتی استان از نظرات کارشناسی و ایده‌های نوین اصحاب رسانه استان در این حوزه باشیم.

مدیر سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان فعالیت رسمی خود را از نهم دی ماه سال جاری آغاز کرده و با توجه به فعالیت خبرنگاران و روزنامه‌نگاران با تجربه و فعال در استان می‌تواند با تکیه بر توانمندی و ایده‌های کارشناسی اعضای خود نقش بسزایی را در توسعه و تعالی استان در حوزه‌های مختلف ایفا کند.

خبات ساعدی افزود: این سرا در چارچوب خدمات و فعالیت‌های تعریف شده خویش برای ارائه مشاوره‌های رسانه‌ای و همکاری و تعامل با نهادها، مؤسسات و شرکت‌های بخش خصوصی و دستگاه‌های دولتی آمادگی کامل داشته و در این راستا نیز کانون‌های آگهی تبلیغاتی استان می‌توانند تعامل گسترده‌ای با سرا داشته باشند.

از طرف کانون آگهی تبلیغاتی بعد دوم وابسته به شرکت سند سامانه برتر، سامانه پیشرفته ارسال پیام کوتاه تحت وب با اعتباری بالغ بر چهار میلیون ریال به سرای روزنامه‌نگاران استان کردستان اهدا شد.

انتهای پیام/79006/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول