اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک:

هیئت‌های مذهبی خط مقدم مبارزه با جنگ‌نرم هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک گفت: هیئت‌های مذهبی جلودار و پیشگام مبارزه با جنگ نرم بوده و به این دلیل باید این نهاد مذهبی برای مبارزه در این عرصه تقویت شود.

هیئت‌های مذهبی خط مقدم مبارزه با جنگ‌نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، حجت الاسلام سعید علیپور ظهر امروز در جمع هیئت‌های مذهبی شهرستان اندیمشک اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی پیشگام مبارزه با جنگ نرم دشمن هستند و باید در راستای تقویت این ارگان‌های مذهبی در شهرستان تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید برای توانمند‌سازی هیئت‌های مذهبی تلاش کرد، خاطر نشان کرد: باید در راستای مقابله صحیح با جنگ نرم در هیئت‌های مذهبی برنامه‌ریزی شود و در این باره نیازمند فعالیت کارشناسی شده در این بخش هستیم.

وی افزود: برای رسیدن به اهداف تعیین شده در این باره نیازمند آموزش نیروهای در نظر گرفته شده هستیم و در این باره باید آموزش در صدر برنامه‌ها باشد.

علیپور خاطر نشان کرد: باید در راستای ارتقای سطح بصیرت جامعه در قالب هیئت‌های مذهبی فعالیت کنیم و از روزهای باقیمانده صفر باید استفاده ویژه کرد.

وی تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی برای روز 28 صفر باید انسجام خاصی داشته باشند و در این باره با نظم ویژه به فعالیت بپردازند و در این باره سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی ویژه‌ای دارد.

وی افزود: هیئت‌های مذهبی به صورت حرکت‌ هیئتی در سطح شهرستان از ساعت 10 صبح روز 28 صفر مصادف با روز جمعه فعالیت خود را آغاز می‌کنند و به این دلیل همه باید در راستای برگزاری مراسمات ویژه و باشکوه در این روز تلاش کنند.

انتهای پیام/72006/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول