اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اندیمشک خبر داد

خسارت 500 میلیارد ریالی به اندیمشک در سیل اخیر

خبرگزاری فارس: فرماندار اندیمشک از وارد شدن خسارت 500 میلیارد ریالی به این شهرستان خبر داد و گفت: ابعاد خسارت‌های وارد شده بسیار زیاد و در بخش‌های مختلف است.

خسارت 500 میلیارد ریالی به اندیمشک در سیل اخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، خداداد محمدی ظهر امروز در جریان بازدید از برخی مناطق این شهرستان اظهار داشت: مشکلات اولیه‌ای که برای مردم بر اثر بارندگی های شدید به وجود آمده بود، برطرف و همه معابر مدفون شده زیر گِل، پاکسازی و شست‌وشو شده‌اند.

وی افزود: امدادرسانی و خدمات‌های آتش‌نشانی و ایمنی به مردم در اسرع وقت داده شد و از این نظر هیچ مشکل خاصی وجود ندارد.

محمدی با اشاره به خسارت‌های وارده به شهرستان اندیمشک در جریان سیل گذشته تاکید کرد: بیش از 500 میلیارد ریال خسارت اولیه برآورد شده است و بررسی‌ها برای تعیین دقیق میزان خسارت‌ها همچنان توسط دستگاه‌های خدماتی و شهری در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: بخش اعظم خسارت‌ها به بخش کشاورزی وارد شده است و در این بخش شاهد 10 میلیارد و 400 میلیون تومان خسارت هستیم.

فرماندار اندیمشک تاکید کرد: بیش از 33 هزار تن محصولات صیفی، گندم و ذرت در این شهرستان بر اثر جاری شدن سیل نابود شد. در بخش دامداری بیش از 400 راس دام تلف شد و خسارت وارده در این بخش بیش از 4 میلیارد و 2 میلیون ریال برآورد شده است.

محمدی خاطر نشان کرد: زنبورداران شهرستان اندیمشک به دلیل جاری شدن سیل بیش از 5.9 میلیارد ریال خسارت دیده‌اند و بیش از 200 فروند کندو عسل آن‌ها معدوم شده است.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی تاسیسات زیربنایی مانند مخابرات اصلی‌ترین بخشی است که خسارت جدی دیده و به این دلیل هنوز برآورد این دستگاه مشخص نشده است.

وی تاکید کرد: این میزان خسارت همگی برآوردهای اولیه است و احتمال افزایش برآوردها در این شهرستان وجود دارد و آمار قطعی متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول