اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل احتمال خطر

روستائیان «مازوت آبید» اندیمشک به منطقه امن می‌‌روند

خبرگزاری فارس: فرماندار اندیمشک از جابجایی روستای مازوت آبید در این شهرستان خبر داد و گفت: این روستا در منطقه‌ خطرآفرینی مستقر شده است.

روستائیان «مازوت آبید» اندیمشک به منطقه امن می‌‌روند

خداداد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: روستائیان «مازوت آبید» به‌دلیل قرار گرفتن در محدوده خطرآفرین باید در اسرع وقت جابه‌جا شوند و این منطقه از سکنه خالی شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در این روستا تاکید کرد: این روستا در منطقه بالادست سد دز قرار دارد که بر اثر بارندگی‌های اخیر دچار رانش شده است.

رئیس شورای اداری اندیمشک با تاکید بر اینکه مکاتبات لازم با اداره کل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان انجام شده است، افزود: اداره کل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان از مشکلات این منطقه مطلع شده و منتظریم تا دستورات لازم برای جابه‌جایی این روستا صادر شود.

محمدی با تاکید بر اینکه خطرات این روستا در حال افزایش است، تاکید کرد: باید در اسرع وقت در راستای رفع مشکلات در این منطقه تلاش کرد و در این‌باره نیازمند سرعت عمل بیشتری هستیم.

وی خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای جابه‌جایی این روستا اعلام آمادگی کرده است ولی منتظر صدور دستورات و تامین اعتبار برای این کار هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرستان اندیمشک در بارندگی اخیر دچار آبگرفتگی شدید معابر و مشکلاتی مانند وارد شدن خسارت به پل‌ها و تاسیسات زیربنایی شد که میزان خسارت‌ها به این شهرستان بیش از 52 میلیارد تومان برآورد شده است که بخش اعظم این میزان خسارت به بخش کشاورزی و تاسیسات زیربنایی بوده است.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول