اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران هشدار داد

مدارس به پاتوق گروه‌های سیاسی تبدیل نشود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با بیان اینکه همه مدیران در آموزش و پرورش به مدیرکل این دستگاه کمک کنند، گفت: مدیران با تدبیر به نحوی عمل کنند که در هیچ مدرسه‌‌ای اتاق مدیر به پاتوق سیاسی گروهی خاص تبدیل نشود.

مدارس به پاتوق گروه‌های سیاسی تبدیل نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی‌اکبر طاهایی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران‌ اظهار داشت: جریان غالب در جامعه باید ارتقای سطح رفاه جامعه باشد.

وی با اشاره به اینکه در دوران طاغات، مدارس در مقابل موضوع نماز، احساس مسئولیت نمی‌کردند و این مسئولیت برعهده مساجد بود، یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی در این حوزه ورود داشته است.

وی در ‌ارتبا‌ط‌ با واکنش برخی نمایندگان در ارتباط با ‌حادثه شین‌آباد و نحوه برخورد با وزیر آموزش و پرورش، گفت: در زمانی که آقای نجفی وزیر آموزش و پرورش بود، چنین حادثه‌ای برای هفت دانش‌آموز دختر رخ داد و جزغاله شدند اما یک نفر موضوع طرح سئوال را مطرح نکرد.

استاندار مازندران ادامه داد: در آن مقطع کسی این موضوع را به رخ آموزش و پرورش نکشید.

این مسئول با اشاره به اینکه سند تحول و دانشگاه فرهنگیان، اتفاق مبارکی است، تصریح کرد: آثار مبارک این موارد در سال‌های آینده پدیدار می‌شود.

طاهایی با بیان اینکه همه مدیران در آموزش و پرورش به مدیر کل این دستگاه کمک کنند، یادآور شد: با تدبیر به نحوی عمل کنند که تعامل را در حوزه مسئولیت  و ماموریت خود عمل کرده و نگذارند که در مدرسه‌ای  اتاق مدیر به پاتوق سیاسی گروهی خاص تبدیل شود، حقوق بیت‌المال را باید حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه اینجا حوزه تعلیم و تربیت است، افزود: در آموزش و پرورش  باید بیشتر از سایر دستگاه‌ها از سیاست های عمومی نظام، دفاع و جانبداری شود.

انتهای پیام/86007/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول