اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از یک ماه

مشکل سیستم گرمایشی مدرسه استثنایی شادی حل شد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان همدان گفت: پس از یک ماه مشکل سیستم گرمایشی مدرسه استثنایی شادی همدان حل شد.

مشکل سیستم گرمایشی مدرسه استثنایی شادی حل شد

ایرج بصیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از حل مشکل گرمایشی مدرسه استثنایی شادی همدان خبر داد و اظهار داشت: این مدرسه طی یک ماه گذشته با مشکل گرمایشی مواجه شده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته مشکل این مدرسه برطرف شد. 

وی ادامه داد: برای برطرف کردن مشکل این مدرسه استثنایی سه گروه کارشناسی در مدرسه به صورت شبانه‌روزی کار می‌کردند که عصر روز گذشته این مشکل برطرف شد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان همدان ادامه داد: با بررسی صورت گرفته، تیم کارشناسی متوجه شدند یک تکه پارچه در منبع رادیاتور سیستم گرمایشی گیر کرده و به سمت لوله‌های آب حرکت کرده که همین امر مشکل آب‌رسانی به لوله‌ها را با مشکل مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه تشخیص دلیل این مشکل رادیاتور بسیار سخت بود، اظهار داشت: برای رفع این مشکل رادیاتور تعویض شد.

بصیری افزود: در مجموع می‌توان گفت این مدرسه مشکلی در ارتباط با سیستم گرمایشی ندارد و یک ماه پیش با این مشکل برخورد کرده بود به طوری که فقط سه تا از کلاس‌های مدرسه درگیر این مشکل شده بودند، هرچند در حال حاضر مسئله را رفع کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: برای حل مشکل دانش‌آموزان را در کلاس‌های مدرسه‌ دیگر که در آن منطقه به صورت مجتمع است انتقال دادیم.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان همدان در پایان سخنانش گفت: در حال حاضر هیچ کدام از مدارس استثنایی ما مشکل سیستم گرمایشی ندارند و این مدرسه نیز در شب گذشته به سیستم گرمایشی مجهز شده است.

انتهای پیام/89007/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول