اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت آموزش و پرورش ازنا خبر داد

تاسیس مدرسه راهنمایی و دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در ازنا

خبرگزاری فارس: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ازنا گفت: مجوز تاسیس مدرسه راهنمایی و دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در ازنا داده شد.

تاسیس مدرسه راهنمایی و دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در ازنا

محمدحسن مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در ازنا گفت: چندین سال است که جای مدرسه راهنمایی و دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در شهرستان ازنا خالی است که با پیگیری‌های زیاد مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان ازنا موفق شدیم مجوز تاسیس راهنمایی و دبیرستان نمونه دولتی دخترانه را از وزارتخانه کسب کنیم.

وی در رابطه با تاسیس این مدارس در ازنا گفت: دغدغه تردد دانش‌آموزان دختر به مدارس راهنمایی و دبیرستان نمونه شهرستان الیگودرز ما را بر این داشت که پیگیری‌هایی در سطح وزارتخانه انجام دهیم تا بتوانیم موفق به دریافت مجوز تاسیس این مدارس شویم که با لطف خدا و مساعدت مسئولان وزارت آموزش و پرورش این امر محقق شد.

مدیر آموزش و پرورش ازنا اظهار داشت: این دبیرستان در سال تحصیلی آینده در رشته نظری (ریاضی و فنی، تجربی و انسانی) و با ظرفیت چهار کلاس به تعداد 120 نفر در محل دبیرستان خدیجه کبری (س) شروع به فعالیت می‌کند.

مرادی خطاب به دانش‌آموزان سال سوم راهنمایی و ششم ابتدایی گفت: دانش‌آموزان علاقه‌مند برای ورود به این مدارس می‌توانند از تاریخ پنج لغایت 23 اسفند سال‌جاری جهت ثبت‌نام به مدارس محل تحصیل خود مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: دانش‌آموزان علاقه‌مند به تحصیل در مدرسه راهنمایی نمونه دولتی باید حداقل دارای معدل 16 در پایه پنجم و برای ورود به دبیرستان نمونه حداقل معدل 15 در پایه دوم راهنمایی را داشته باشند.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ازنا گفت: آزمون ورودی به مدارس نمونه در اواخر اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2304/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول