اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار روانسر خبر داد

اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای احداث مدرسه

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر گفت: یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای احداث مدرسه پنج کلاسه استثنایی شهرستان روانسر اختصاص یافت.

اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای احداث مدرسه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال صفری در دهمین نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: در ارزیابی عملکرد شورای‌های آموزش و پرورش استان کرمانشاه، شهرستان روانسر با کسب 247 امتیاز موفق به کسب رتبه سوم در میان ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان شده که این شورا از تمام ظرفیت‌ها برای رشد و شکوفایی نظام تعلیم و تربیت در این شهرستان تلاش خواهد کرد.

صفری افزود: در سال تحصیلی جاری، 230 نفر از افراد بی‌سواد شهرستان روانسر زیر پوشش خدمات نهضت سواد آموزی شهرستان قرار گرفته‌اند تا معضل بی‌سوادی در جامعه ریشه‌کن شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان روانسر نیز گفت: هیچ یک از مدارس و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی این شهرستان برای گرم کردن فضاهای آموزشی و پرورشی از بخاری‌های چکه‌ای استفاده نمی‌کنند و تمامی بخاری‌ها استاندارد است و در این راستا چهار کارگاه آموزشی اطفاء حریق و مسائل ایمنی ویژه معلمان مدارس و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی برگزار شده است.

رحیم کرمی افزود: 440 میلیون ریال درآمد اختصاصی از محل فروش اموال عاید آموزش و پرورش شهرستان روانسر شده که 240 میلیون ریال آن برای خرید میز و رایانه هزینه شده و 200 میلیون ریال دیگر برای تعمیرات واحدهای آموزشی هزینه می‌شود.

انتهای پیام/2700/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول