اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

احداث 11 مدرسه در شهرستان کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از احداث 11 مدرسه در شهرستان کنگان خبر داد.

احداث 11 مدرسه در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدانشناس شامگاه چهارشنبه در بازدید از طرح‌های در دست اجرا در کنگان اظهار داشت: در دولت نهم و دهم شاهد توسعه زیرساخت‌های شهرستان کنگان هستیم و اقدامات ارزنده‌ای در رشد و پیشرفت منطقه انجام شده است.

وی افزود: حجم و کیفیت پروژه‌های عمرانی در حوزه شهری و روستایی از رشد قابل توجهی برخوردار است و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

فرماندار کنگان با اشاره به تاکید مسئولان ارشد استان بر لزوم تکمیل به‌موقع طرح‌های نیمه‌تمام خاطرنشان کرد: اجرای مصوبات سفر مقام معظم رهبری با شتاب خوبی انجام می‌شود و با تلاش دسته‌جمعی به اهداف و نتایج مورد نظر می‌رسیم.

یزدانشناس تصریح کرد: با تلاش انجام گرفته برای تکمیل پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری 28 میلیارد تومان پول توزیع شده است.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تعدادی از این پروژه‌ها در دهه فجر، تعدادی نیز تا خرداد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

فرماندار کنگان از احداث 11 مدرسه در شهرستان کنگان خبر داد و گفت: در نوسازی مدارس 11 مدرسه در دست احداث است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا مهر ماه سال آینده تحویل داده می‌شود.

یزدانشناس افزود: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان است و در این مسیر نباید کم‌کاری و اهمال صورت گیرد و همه موظف به تلاش شبانه‌روزی هستیم.

انتهای پیام/2451/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول