اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه مشاوران جوان ارومیه تأکید کرد

تلاش برای تحقق آرمان‌های شهدا توسط جوانان

خبرگزاری فارس: رئیس گروه مشاوران جوان ارومیه گفت: جوانان ایران اسلامی به ویژه استان مرزی آذربایجان غربی باید برای تحقق یافتن آرمان‌های شهدای انقلاب به طور روزافزون تلاش کنند.

تلاش برای تحقق آرمان‌های شهدا توسط جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه میثم صفری‌سرای صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی نخبگان و دانش‌پژوهان جوان ارومیه که در محل فرمانداری ارومیه تشکیل شد، اظهار داشت: در طول تاریخ حرکت‌های انقلابی جوانان را شاهد بودیم که با حضور خود برگ‌های زرینی را به دفتر قطور این مرز و بوم اضافه کرده‌اند بنابراین لازم است نسل جدید نیز پیرو جوانان دهه نخست انقلاب بوده و برای تحقق آمال و آرزوی آن‌ها اهتمام کنند.

وی به نقش‌آفرینی جوانان در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی امروزه در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی حضور فعال و مؤثر داشته و در راستای تحقق یافتن اهداف و آرمان‌های امام‌خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به طور مستمر و صمیمانه تلاش می‌کنند ولی با توجه به این‌که در آستانه فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باید بیشتر تلاش شود.

صفری‌سرای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب را مورد تأکید قرار داد و افزود: سرداران، فرماندهان، اساتید حوزه، دانشگاه و ... با توکل به خدا و تبعیت از بنیانگذار انقلاب بر دشمنان انقلاب غلبه کرده سپس پیروز شدند و نامشان در این سرزمین پرآوازه شد که لازم است این افراد به جوانان معرفی شوند تا آن‌ها را برای خود الگو قرار دهند.

رئیس گروه مشاوران جوان ارومیه به تلاش فرمانداری برای رسیدگی به مشکلات جوانان اشاره کرد و افزود: در این راستا ستاد ساماندهی امور جوانان ارومیه تشکیل شده است و نخستین جلسه این ستاد با ریاست فرماندار ارومیه اوایل دی‌ماه برگزار شد که مصوبات خوبی را در حوزه‌های مختلف به دنبال داشت لذا امیدوار هستیم به همه آن‌ها جامه عمل پوشانده شود.

صفری‌سرای اظهار داشت: باید برای مؤثر واقع شدن جلسات هم‌اندیشی مسئولان با جوانان به‌ویژه نخبگان تلاش شود جوانان نیز بسته‌های پیشنهادی مناسبی را در زمینه‌های مختلف تهیه کرده و از این طریق به مسئولان در پیشبرد برنامه‌ها یاری رسانند و با امیدواری و همکاری کامل تلاش کنند.

انتهای‌پیام/61002/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول