اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال صنعتی:

ثبات بازار از مهم‌ترین خواسته‌های فعالان صنعتی است / دولت چاره‌اندیشی کند

خبرگزاری فارس: مدیر بازرگانی شرکت بهین‌سوز گفت: در حال حاضر عدم تثبیت قیمت‌ها در بازار‌های کشور از مهم‌ترین مشکلات فرا روی فعالان اقتصادی است و این افراد برای توسعه فعالیت‌های خود به ثبات قیمت‌ها در بازار‌ها نیاز دارند.

ثبات بازار از مهم‌ترین خواسته‌های فعالان صنعتی است / دولت چاره‌اندیشی کند

خالق بهروز در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تأسیسات سرمایش و گرمایشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به محور‌های فعالیت شرکت بهین‌سوز اظهار کرد: این شرکت در راستای تولید سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی فعالیت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تولید شده در این شرکت دارای مصارف خانگی و صنعتی است، اضافه کرد: تاکنون این شرکت در راستای صادرات محصولات و تولیدات خود اقدامی انجام نداده است.

مدیر بازرگانی شرکت بهین‌سوز در پاسخ به این سئوال که آیا در راستای صادرات محصولات خود و حضور در بازار‌های خارجی برنامه‌ای دارید، تصریح کرد: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای صادرات تولیدات این شرکت به خارج از کشور انجام شده و در آینده‌ای نزدیک فعالیت این مجموعه صنعتی در راستای صادرات سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی به خارج از کشور آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این مجموعه در مقابل تحریم‌های حاکم بر کشور توانسته است به خودکفایی کامل دست پیدا کند، ادامه داد: این شرکت از ابتدای فعالیت خود به صورت خودکفا بوده و توانسته در راستای تولیدات داخلی گام های مؤثری بردارد.

بهروز به بیشترین چالش‌های موجود در مسیر فعالیت مجموعه‌های تولیدی در راستای تولید تأسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی اشاره و تأکید کرد: در حال حاضر اکثر این مجموعه‌ها در راستای فعالیت‌های خود با مشکل تأمین قطعات اولیه مواجه هستند.

وی افزود: در حال حاضر عدم تثبیت قیمت‌ها در بازار‌های کشور از مهم‌ترین مشکلات فرا روی فعالان اقتصادی است و این افراد برای توسعه فعالیت‌های خود به ثبات قیمت‌ها در بازار‌ها نیاز دارند و دولت و مسئولان بالادستی باید برای ثابت شدن بازار‌ها چاره‌اندیشی کنند.

مدیر بازرگانی شرکت بهین‌سوز با اشاره به تحریم‌ها و تهدید‌ها گفت: تثبیت شدن بازار‌ها سبب کاهش بسیاری از مشکلات موجود در بخش‌های صنعتی و اقتصادی کشور می‌شود.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول