اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم مطرح کرد

حمایت از ایجاد شهرک صنعتی صنایع هوایی در قم

خبرگزاری فارس: ‌مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره به احداث فرودگاه بین‌المللی در قم تصریح کرد: از ایجاد شهرک صنعتی صنایع هوایی در قم حمایت می‌کنیم.

حمایت از ایجاد شهرک صنعتی صنایع هوایی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی در حاشیه بازدید از کارگاه ساخت شهر فرودگاهی و بین‌المللی قم در دیدار با مسئولان این فرودگاه اظهار کرد: ‌استان قم با دارا بودن چهار شهرک صنعتی و چهار ناحیه صنعتی فعال و سه شهرک صنعتی در حال آماده‌سازی، گام‌های محکمی را در راستای صنعتی شدن برداشته است.

وی افزود: وجود زیرساخت‌های اساسی راه آهن، بزرگراه، شهرک‌های صنعتی، گمرک و منطقه اقتصادی دلیل توسعه‌یافتگی استان به حساب می‌آید که در کنار آنها احداث فرودگاه بین‌المللی می‌تواند زنجیره صنعتی قم را تکمیل کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم خاطرنشان کرد: ‌سیاست‌های کلی دولت و برنامه‌ریزی سازمان صنایع کوچک به ایجاد شهرک‌های تخصصی و حمایت از صنایع کوچک است که در این خصوص شهرک صنعتی ثامن‌الائمه (صنایع چوب) و شهرک صنعتی تخصصی چاپ و نشر (شهاب) در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی قم قرار گرفت و پیشرفت قابل قبولی نیز داشته‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به احداث شهر فرودگاهی و بین‌المللی قم و از سوی دیگر حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، مناسب است شهرک صنعتی غیر دولتی صنایع هوایی و فرودگاهی در این منطقه احداث شود تا در کنار فعالیت‌های بازرگانی، توریستی و تجارت،‌ صنعت و تولید نیز جایگاه واقعی خود را به دست آورد.

فرشچی ایجاد شهرک صنعتی تخصصی غیر دولتی صنایع هوایی و فرودگاهی را سبب ایجاد اشتغالزایی و رونق منطقه دانست و گفت: ‌این شهرک می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌ها و تخصص‌های استانی در رفع نیازهای فرودگاه بین‌المللی قم و سایر فعالان این عرصه در کشور نقش موثری ایفا کند.

شهر فرودگاهی بین‌المللی قم در سه فاز در کیلومتر 15 جاده قم ـ سلفچگان و با زیربنایی بالغ بر 16 هزار هکتار با سه ترمینال بین‌المللی، داخلی و زیارتی در حال احداث است.

انتهای پیام/2258/ج/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول