اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه:

شرکت‌های صنعتی عسلویه 25 درصد فضای عملیاتی را به فضای سبز اختصاص دهند

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه گفت: همه شرکت‌های صنعتی فعال در منطقه ویژه پارس موظف هستند 25 درصد از فضای عملیاتی خود را به فضای سبز اختصاص دهند.

شرکت‌های صنعتی عسلویه 25 درصد فضای عملیاتی را به فضای سبز اختصاص دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عبدالله نادری ظهر امروز در آیین کاشت نهال در روستای بیدخون عسلویه اظهار داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در کشور و استان است و برای رشد و توسعه این منطقه در چند سال اخیر اقدامات ارزشمندی انجام گرفته است.

وی افزود: زیباسازی شهرها و روستاهای عسلویه و توسعه صنعت گردشگری در عسلویه از اولویت‌های مسئولان است که برای این مهم نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

بخشدار ویژه عسلویه با تاکید بر لزوم توسعه فضای سبز در مناطق مختلف عسلویه خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر و شرکت‌های پتروشیمی، فضای سبز در روستاهای این بخش توسعه می‌یابد.

نادری تصریح کرد: آلودگی هوای این منطقه ایجاب می‌کند تا سیاست‌های توسعه فضای سبز و کاشت نهال افزایش یابد و امسال برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای تحقق این مهم صورت گرفته است.

بخشدار ویژه عسلویه با بیان اینکه شرکت‌های صنعتی عسلویه باید 25 درصد فضای عملیاتی را به کاشت فضای سبز اختصاص دهند، اضافه کرد: همه شرکت‌های صنعتی فعال در منطقه ویژه پارس موظف هستند 25 درصد از فضای عملیاتی خود را به فضای سبز اختصاص دهند.

نادری با بیان اینکه برخی از این شرکت‌ها فضای لازم را در اختیار ندارند گفت: به همین دلیل از این شرکت‌ها می‌خواهیم تا این ظرفیت سبز را در روستاهای این بخش ایجاد کنند.

بخشدار عسلویه افزود: علاوه بر شرکت‌ها همه دهیاران روستاها نیز باید ایجاد گونه‌های متنوع نهال در روستاها را با جدیت پیگیری کنند و در این زمینه همانند سال‌های گذشته از سوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نهال در اختیار دهداری‌ها قرار خواهد گرفت.

نادری یادآور شد: امروز در عسلویه شاهد وجود آلایندگی‌های مختلف زیست‌محیطی هستیم و ایجاد فضای سبز، گامی در رفاه و آسایش مردم است.

انتهای پیام/2451/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول