اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی فارس

مشکلات شهرک صنعتی آباده بررسی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی فارس و صنعتگران آباده، مشکلات واحدهای صنعتی این شهرستان بررسی شد.

مشکلات شهرک صنعتی آباده بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، در چهارمین جلسه پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی آباده با حضور فرماندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و صنعتگران شهرک صنعتی آباده برگزار و ضمن بررسی مسائل و مشکلات موجود بر لزوم تسریع دستگاه‌های اجرایی به منظور حل این مشکلات تاکید شد.

تنظیف و عدم جمع‌آوری زباله‌های شهرک صنعتی توسط شهرداری،‌ عدم وجود تقاطع غیرهمسطح روبه‌روی شهرک صنعتی،‌ مشکلات مخابراتی،‌ افزایش هزینه‌های برق مصرفی صنعتگران، مشکلات تامین آب مورد نیاز و نیز مشکلات مربوط به گازرسانی به واحدهای صنعتی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که توسط نماینده صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی آباده به آن اشاره شد.

مدیر شهرک صنعتی آباده در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه توسعه زیر ساخت‌ها و حل مشکلات واحدهای صنعتی گفت: بخش بسیاری از مشکلات مطرح شده مربوط به انجام تعهدات دستگاه‌های اجرایی است.

محمدرضا استکی افزود: در زمینه حل مشکل کمبود آب مورد نیاز شهرک صنعتی با اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس دو چاه عمیق حفر شده، اما به علت افت سفره‌های آب زیرزمینی در آباده،‌ این کار به نتیجه‌ای نرسیده است.

وی اضافه کرد: برای حل این مشکل،‌ لزوم اجرای خطی انتقال برای تامین بخشی از آب مورد نیاز ضروری است و در این زمینه از اداره آب و فاضلاب درخواست اجرای این خط را کرده ایم.

استکی با بیان اینکه شهرک صنعتی آباده با 252 هکتار مساحت و دارا بودن 34 واحد فعال با اشتغالزایی 500 نفر بزرگ‌ترین شهرک صنعتی بهره‌بردار شمال فارس محسوب می‌شود، خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های اجرایی به منظور تسریع در حل مشکلات صنعتگران شد.

در ادامه فرماندار آباده نیز با تاکید بر لزوم حل مشکلات صنایع گفت: در جلسه با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط این مشکلات بررسی می‌شود.

محمدجواد عسکری در پاسخ به درخواست صنعتگران برای ایجاد بریدگی روبه‌روی این شهرک صنعتی برای حل مشکل تردد خودروها ابراز داشت: چنانچه از نظر کارشناسان فنی ایجاد بریدگی ممانعت نداشته باشد طی روزهای آینده این موضوع اجرایی می‌شود.

وی همچنین ضمن تاکید بر عدم قطعی برق واحدهای صنعتی توسط اداره برق اضافه کرد: طی چند روز آینده به اداره برق ابلاغ می‌کنیم که برق واحدهای صنعتی تا اطلاع ثانوی قطع نشود.

رئیس اداره گاز شهرستان آباده نیز بر تسریع برطرف کردن مشکلات گاز واحدهای صنعتی تاکید کرد.

همچنین رئیس اداره مخابرات آباده متذکر شد: چنانچه واحدهای صنعتی استفاده از اینترنت پرسرعت به حد نصاب برسند ظرفیت اینترنت ADSL در این شهرک فراهم می‌شود.

در این جلسه رئیس اداره آب و فاضلاب آباده نیز بر همکاری به منظور رفع مشکل تامین آب این شهرک صنعتی تاکید کرد.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول