اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 21 میلیارد ریال اعتبار

پروژه تامین برق و روشنایی شهرک صنعتی ارس به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از تامین برق مورد نیاز کارخانجات و واحدهای تولیدی شهرک صنعتی 260 هکتاری به میزان 13 مگاوات خبر داد.

پروژه تامین برق و روشنایی شهرک صنعتی ارس به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس‌، صادق نجفی گفت: با مصوبات کمیسیون اقتصادی منطقه آزاد ارس و سرمایه‌گذاری‌های انجام یافته در سایت، بخش اعظم سایت صنعتی 260 هکتاری واگذار شده و در این راستا پروژه تامین برق 13 مگاواتی و نیز روشنایی معابر این شهرک با هزینه‌ای بالغ بر 21 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: هم اکنون نزدیک به 70 واحد تولیدی صنعتی در فاز یک صنعتی و 260 هکتاری صنعتی منطقه آزاد ارس مشغول به فعالیت هستند.

نجفی افزود: علاوه بر این حدود 65 واحد تولیدی نیز با اخذ مجوزهای لازم در حال طی مراحل ساخت و ساز و احداث کارخانجات خود در شهرک‌های صنعتی منطقه آزاد ارس هستند.

وی گفت: با این حال فقط در 9 ماهه سال‌جاری بیش از 58 میلیون تن کالا به ارزش 205 میلیارد و 900 میلیون تومان توسط کارخانجات فعال در منطقه ارس تولید شده که در حوزه‌های نفتی و غیرنفتی بوده است.

نجفی تصریح کرد: به زودی با آغاز به کار پروژه‌های تولیدی صنعتی جدید در این منطقه شاهد تحولی شگرف در تولید و صادرات این منطقه خواهیم بود.

انتهای پیام/60001/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول