اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان خبر داد

کمک 629 میلیون ریالی حامیان به ایتام ماهنشانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان از کمک 629 میلیون ریالی حامیان به ایتام مددجوی ماهنشانی خبر داد.

کمک 629 میلیون ریالی حامیان به ایتام ماهنشانی

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به بیان مطالبی در خصوص اهمیت رسیدگی به وضعیت خانواده‌های نیازمند به ویژه‌ خانواده‌های دارای فرزند یتیم پرداخت.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت موجود در جامعه و وضعیتی که در حال حاضر خانواده‌های یتیم دارند، اضافه کرد: وجود کودکان یتیم که پدر یا والدین خود را در طفولیت از دست داده‌اند در هر جامعه‌ای اجتناب‌ناپذیر است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان در ادامه با اشاره به اهمیت رسیدگی به وضعیت ایتام افزود: رسیدگی به وضعیت کودکان یتیم محدود به دین اسلام نبوده و در همه ادیان الهی بر این امر مهم توجه بسیاری شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد با ارائه خدمات مختلف حمایتی در تلاش برای بهبود وضعیت زندگی ایتام است، اضافه کرد: حامی‌یابی برای ایتام از طریق اجرای طرح اکرام ایتام عمده اقدامی است که در این زمینه صورت می‌گیرد.

غفاری با اشاره به اینکه با حامی‌یابی‌های انجام شده در حال حاضر 537 حامی با کمیته امداد ماهنشان همکاری می‌کنند، گفت: این حامیان سرپرستی 173 یتیم ماهنشانی را به عهده دارند.

وی همچنین به مبلغ کمک‌های واریز شده توسط حامیان به ایتام ماهنشانی نیز اشاره کرد و گفت: در 9 ماهه امسال 629 میلیون و 247 هزار و 450 ریال به ایتام ماهنشانی کمک شده است.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول