اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 3 ماه گذشته صورت گرفت

دستگیری 6 شکارچی متخلف در گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران از شناسایی و دستگیری 6 شکارچی متخلف در این شهرستان طی سه ماه گذشته خبر داد.

دستگیری 6 شکارچی متخلف در گچساران

عبدال دیانتی‌نسب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: گشت و کنترل در مناطق حفاظت شده و آزاد شهرستان و برخورد با متخلفان شکار و صید از جمله وظایف اداره حفاظت محیط زیست است.

وی افزود: دستگیری متخلفان و تحویل پرونده آن‌ها به دادگستری و پیگیری پرونده‌ها تا رسیدن به نتیجه و پاک‌سازی مناطق حفاظت شده (منطقه دشتک دیل) و همچنین صدور پروانه شکار پرنده در فصل مجاز از دیگر وظایف این اداره است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران یادآور شد: در سه ماه گذشته 136 جلد دفترچه شناسایی شکارچیان به ارزش 7 میلیون و 700 هزار ریال توسط این اداره صادر شده است.

دیانتی‌نسب از صدور 248 فقره پروانه شکار پرنده به ارزش 114 میلیون و 80 هزار ریال طی این مدت خبر داد و تصریح کرد: طی سه ماه گذشته شش شکارچی متخلف در گچساران دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دو قبضه سلاح مجاز از شکارچیان کشف و ضبط شد که این تعداد سلاح تا صدور رأی دادگاه در اسلحه‌خانه اداره محیط زیست گچساران نگهداری می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران ادامه داد: افرادی که به دنبال شکار و صیدهای مجاز هستند می‌توانند برای دریافت دفترچه شناسایی به این اداره مراجعه کنند.

دیانتی‌نسب از 39 مورد بازدید از مکان دفن زباله و جانمایی طرح‌های صنعتی، خدماتی، تولیدی و کشاورزی در گچساران خبر داد.

وی گفت: در راستای جلوگیری از آلودگی هوا و رعایت استانداردهای زیست محیطی بازدیدهایی از واحدهای صنعتی شهر در ماه‌های گذشته داشتیم.

انتهای پیام/82010/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول