اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی خبر داد

تدوین نخستین چارت سازمانی سایت پرنده‌نگری کانی برازجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی گفت: نخستین چارت سازمانی برای سایت پرنده‌نگری کانی برازجان تدوین شده است.

تدوین نخستین چارت سازمانی سایت پرنده‌نگری کانی برازجان

حسن عباس‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به ایجاد معاونت نظارت و پایش در اداره کل حفاظت محیط زیست اظهار داشت: این معاونت در بحران‌های زیست محیطی و مربوط به تمام آلودگی‌ها، مسائل مربوط به آلودگی‌های طبیعی از جمله پدیده ریزگرد، مدیریت مربوط به آلاینده‌های HSE و صنایع آلاینده حضور فیزیکی و فعال دارد.

وی با اشاره به عقد تفاهم‌نامه با سازمان آب به منظور تامین حق آب در حوزه تالاب‌ها، تصریح کرد: با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه مشکل کمی آب تالاب‌های بحران‌زده حل می‌شود و همچنین با مشارکت سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان آب چندین آب‌بند برای حل این مشکل در حال احداث است.

عباس‌نژاد با بیان اینکه تالاب حسنلو یکی از تالاب‌های بین‌المللی است خاطر نشان کرد: آب این تالاب از سد حسنلو تامین می‌شود و احداث کانال آبرسانی و نصب دریچه تنظیم آب برای کمک به احیاء تالاب حسنلو در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه سال گذشته تالاب کانی برازجان از طرف اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی به عنوان ششمین تالاب سایت رامسر نخستین سایت پرنده‌نگری کشور معرفی شد، افزود: نخستین چارت سازمانی برای تالاب کانی‌برازجان به عنوان سایت پرنده‌نگری تدوین شده است.

عباس‌نژاد با اشاره به احداث مرکز بازدیدکنندگان تالاب کانی برازجان به عنوان سایت پرنده‌نگری کشور گفت: توسعه اطلاعات زیست محیطی مردم با هدف جلب مشارکت‌های مردمی در عرصه‌های زیست محیطی به ایجاد سایت آموزش و اطلاع‌رسانی برای افراد علاقه‌مند به تالاب‌ها و دریافت آموزش در ارتباط با پرندگان منجر شده است.

انتهای پیام/61010/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول