اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

طرح محیط‌‌یار مدارس در بهبهان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره محیط زیست بهبهان گفت: در حال تلاش برای اجرایی کردن طرح محیط‌یار مدارس در این شهرستان تا پایان سال جاری هستیم.

طرح محیط‌‌یار مدارس در بهبهان اجرا می‌شود

فرخ شیرعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: در هفته پاک سال جاری دو برنامه درختکاری نمادین را در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته در شهرک صنعتی و کارخانه سیمان بهبهان برگزار کرده و بروشورهایی درخصوص هوای پاک و محیط زیست میان شهروندان توزیع می‌کنیم.

وی افزود: همچنین با همکاری اداره محیط زیست گچساران و شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب، همایشی را در این شهر در خصوص آلودگی هوا و نقش آلاینده‌ها در آن برگزار کردیم.

رئیس اداره محیط زیست بهبهان از عدم اختصاص اعتبار به برنامه‌های هفته پاک خبر داد و گفت: متاسفانه امسال یک ریال نیز به ما برای اجرای برنامه در هفته پاک اختصاص نداده‌اند و ما حتی بروشورهای توزیع شده را نیز به سختی تهیه و توزیع کردیم.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه اعتبارات خوبی به ما داده می‌شد، می‌توانستیم مانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی را در سطح شهر و مدارس برگزار کنیم.

شیرعلی از تلاش مجموعه محیط زیست بهبهان برای اجرا کردن طرح محیط‌یار مدارس در این شهرستان خبر داد و گفت: محیط‌یار مدارس می‌تواند مانند طرح همیار پلیس، فرهنگ‌سازی بسیار مناسبی در خصوص حفظ محیط زیست انجام داده و به همین دلیل به دنبال اجرایی کردن این طرح کشوری تا پایان سال در بهبهان هستیم.

وی بیان کرد: اجرای این طرح به قریب 20 میلیون تومان اعتبار نیاز داشته که به دنبال جذب اسپانسر برای اجرای محیط‌یار مدارس هستیم.

رئیس اداره محیط زیست بهبهان در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح محیط‌یار مدارس، انجام یک کار فرهنگی بزرگ و با ارزش بوده که می‌تواند بر حوزه محیط زیست در سالیان‌ آینده نیز تاثیرات فراوانی را به جای بگذارد.

انتهای پیام/72003/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول