اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر اوگاندا:

برنامه‏های مصوب همکاری ایران و اوگاندا عملیاتی شود

خبرگزاری فارس: سفیر اوگاندا با اشاره به همکاری دو کشور ایران و اوگاندا گفت: برنامه‏های مصوب همکاری ایران و اوگاندا عملیاتی شود.

برنامه‏های مصوب همکاری ایران و اوگاندا عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد کیسوله در نشست میز اوگاندا، اظهار داشت: فعالیت‏های انجام شده برای تقویت مناسبات زنجان و اوگاندا بسیار مناسب است.

وی همکاری زنجان و اوگاندا را مثبت ارزیابی کرد و افزود: همکاری گروه زنجان با کشور اوگاندا مناسب است اما باید برنامه‏های مصوب در بخش‏های مختلف گسترده شود.

سفیر اوگاندا پیشنهادات همکاری گروه زنجان را بسیار مناسب عنوان کرد و اظهار داشت: توجه به پیشنهاد‏های همکاری زنجان و اوگاندا نیاز به بررسی بیشتری دارد.

وی با ابراز خرسندی از سفر به استان زنجان، گفت: سفر به ایران و شرکت در میز اوگاندا برای کشور ما اهمیت دارد و امید است خروجی مناسبی داشته باشد.

کیسوله ظرفیت‏های همکاری دو کشور را مناسب ارزیابی کرد و افزود: حضور بخش خصوصی زنجان به نمایندگی از ایران در کشور اوگاندا از طرف هر دو کشور حمایت می‏شود.

سفیر اوگاندا خواستار جدیت دستگاه‏های اجرایی برای عملیاتی کردن مصوبات شد و خاطرنشان کرد: برای عملیاتی شدن برنامه‎ها باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی به ظرفیت پزشکی استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: توانایی متخصصین پزشکی ایران برای حضور در کشور اوگاندا بسیار ضروری و مناسب است.

کیسوله خواستار حل مشکلات موجود برای همکاری‏های زنجان و اوگاندا شد و افزود: اراده لازم برای حل مشکلات در استان زنجان دیده می‏شود.

سفیر اوگاندا ظرفیت کشاورزی کشورش را مورد تاکید قرار داد و گفت: اراده خوبی در بخش خصوصی استان زنجان برای فعالیت در بخش کشاورزی اوگاندا وجود دارد.

وی کشت و برداشت محصولات کشاورزی در کشورش را مناسب دانست و خاطرنشان کرد: توجه به ظرفیت‏های بخش کشاورزی اوگاندا برای تامین اقلام وارداتی استان زنجان مورد توجه است.

کیسوله تعامل و همکاری اتاق تعاون زنجان را مناسب عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش‌های بسیاری برای توسعه همکاری دو کشور صورت گرفته است.

انتهای پیام/73002/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول