اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

همکاری با نیروی انتظامی موجب تحقق امنیت می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: همکاری مردم و مسئولان با نیروی انتظامی لازمه تحقق امنیت در کشور است.

همکاری با نیروی انتظامی موجب تحقق امنیت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید یحیی جعفری پیش از ظهر امروز در آیین یادواره شهدای سرباز استان کرمان در محل حسینیه ثارالله اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید «فضیلت علم بالاتر از فضیلت عبادت و بندگی خدا است» و علم در زندگی فردی و اجتماعی نقش ارزنده‌ای دارد.

جعفری با بیان اینکه تمام امور به نحوی با علم، دانش و فناوری ارتباط دارند، افزود: کار بدون علم ناقص و مفسده آن از مصلحتش بیشتر است.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره یک هزار و 844 شهید سرباز استان کرمان تصریح کرد: شهدا جان خود را نثار اسلام و ارزش‌ها کردند.

جعفری گفت: ملت ما شهدای بسیاری را برای شکل‌گیری نظام اسلامی و پیروزی انقلاب تقدیم کردند و ما در دوران دفاع مقدس نیز شهدای بسیاری را داریم که برای برقراری امنیت در کشور به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه در اسلام مقامی بالاتر از شهادت وجود ندارد، افزود: در روایتی از معصوم (ع) آمده است که اگر کسی جانش را در راه خدا و برای خداوند از دست داد، مقامی بالاتر از مقام وی نداریم.

جعفری امنیت را مقوله‌ای مورد توجه همگان برشمرد و اذعان داشت: مردم ما دشواری‌های کار نیروی انتظامی را درک می‌‌کنند، زیرا اگر در جامعه امنیت برقرار نباشد کارها موثر واقع نمی‌شود.

وی همکاری مسئولان با نیروی انتظامی را لازمه تحقق امنیت در کشور دانست و تصریح کرد: مردم باید نیروی انتظامی را در رسیدن به اهداف یاری دهند.

جعفری خواستار اعلام حرکات مشکوک از سوی مردم به نیروی انتظامی شد و ابراز داشت: نیروهای اطلاعاتی نیز در زمینه تامین امنیت وظیفه خطیری دارند.

وی افزود: ما نباید در سخنان خود مواردی را مطرح کنیم که موجب اختلاف و چند دستگی باشد، زیرا شیعه راه صحیح و مستقیم را می‌پیماید.

انتهای پیام/80019/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول