اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار جیرفت تأکید کرد

همکاری نهادها در اجرای طرح ریشه‌کنی فلج اطفال

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار جیرفت گفت: تمام ادارات و نهادها همکاری لازم در زمینه اجرای طرح ریشه‌کنی فلج اطفال در این شهرستان را داشته باشند.

همکاری نهادها در اجرای طرح ریشه‌کنی فلج اطفال

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، سید دادخدا حسینی ظهر امروز در کارگروه سلامت در این شهرستان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ریشه‌کنی فلج اطفال این کارگروه تشکیل شده که نیاز است، نهادها همکاری لازم را در حد توان در این زمینه داشته باشند تا این طرح به نحو احسن در منطقه اجرا شود.

وی با بیان اینکه بیشترین همکاری که در این زمینه توسط ادارات نیاز است انجام شود، تأمین خودروی مورد نیاز برای اجرای طرح است، افزود: در اجرای این طرح حجم کار بالا است و دو مرحله باید اجرا شود که بیانگر سختی کار است.

حسینی با بیان اینکه مبحث سلامت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: با توجه به گستره وسیع شهرستان، پراکندگی جمعیت، صعب‌العبوری برخی مناطق و تا حدودی کمبود امکانات مدیران نهادها در زمینه کمک به اجرای این طرح توجه خاص داشته باشند.

وی با بیان اینکه در تأمین نیروهای مورد نیاز نیز تا حد توان کمک شود، خاطرنشان کرد: 370 نفر نیرو برای اجرای این طرح نیاز است که بخشی از آن نیروهای بهداشت هستند و همکاری نیروهای بسیج راهکار حل مشکل کمبود نیرو در این زمینه است.

انتهای پیام/80002/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول