اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیکشهر تأکید کرد

همکاری لازم برای اجرای طرح موفقیت‌آمیز واکسیناسیون فلج اطفال

خبرگزاری فارس: فرماندار نیکشهر گفت: معتقدم برای اجرای موفقیت‌آمیز واکسیناسیون فلج اطفال، همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

همکاری لازم برای اجرای طرح موفقیت‌آمیز واکسیناسیون فلج اطفال

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، صاحب‌گل صالحی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم آغاز برنامه واکسیناسیون فلج اطفال در این شهرستان به دستاوردهای نظام سلامت در دوران پس از انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: بخش بهداشت و درمان استان همواره در اجرای طرح‌های ملی پیشتاز و پیشگام بوده به‌طوری که نتیجه آن سبب شده بسیاری از بیماری‌ها در سطح کشور و منطقه ریشه‌کن شود و یا در مرز ریشه‌کنی قرار دارد.

وی افزود: به‌منظور اجرای موفقیت‌آمیز طرح ملی واکسیناسیون فلج اطفال در منطقه، ضروری است تا تمامی دستگاه‌های اجرایی هماهنگی و همکاری داشته باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نیکشهر هم در این مراسم گفت: در اجرای برنامه ریشه‌کنی فلج اطفال، 31 هزار کودک در شهرستان نیکشهر واکسینه می‌شوند.

عبدالرحمن بقایی بیان کرد: برنامه ملی طرح واکسیناسیون فلج اطفال در دو مرحله اجرا می‌شود که طی این دو مرحله به همه کودکان زیر 5 سال بدون توجه به سابقه ایمن سازی قبلی آن‌ها مجددا قطره خوراکی فلج اطفال خورانده می‌شود.

وی ادامه داد: 20 مرکز بهداشتی درمانی و 120 خانه بهداشت زیر پوشش شبکه بهداشت و درمان نیکشهر قرار دارند که برای خدمات رسانی به کودکان در طرح واکسیناسیون فلج اطفال سازماندهی شده‌اند.

حجت‌الاسلام احمد لطفیان سرگزی امام جمعه شهرستان نیکشهر هم در این مراسم سلامتی و امنیت را دو مقوله مهم از نعمات خداوندی دانست و توجه بر امر سلامت از سوی مسئولان مربوطه تأکید کرد.

در پایان این مراسم، توسط مسئولان شهرستان نیکشهر قطره فلج اطفال به چند کودک خورانده شد.

انتهای پیام/75002/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول