اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد دانشگاهی رفسنجان:

مسئولان برای برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی همکاری کنند

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد دانشگاهی رفسنجان گفت: مسئولان برای برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی رایانه با جهاد دانشگاهی همکاری کنند.

مسئولان برای برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی همکاری کنند

مژده سرچشمه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی رایانه در اصفهان خبر داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه نمایندگان استان کرمان نیز حضور داشتند که رفسنجان یکی از آن‌ها بود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه بخش‌های زیادی داشت که یکی از آن‌ها مربوط به «niit» بود.

سرچشمه‌پور بیان داشت: «niit» یکی از دوره‌های بین‌المللی رایانه است و رفسنجان نیز به عنوان دومین شهرستان استان در این زمینه آموزش می‌دهد که از پر‌طرفدارترین بخش‌ها در این نمایشگاه بود.

وی خاطر‌نشان کرد: نرم‌افزار‌های آموزشی‌، سخت‌افزار‌های مختلف، سیستم پیامک‌، اینترنت‌های پرسرعت و امتیازهای خاص آن در نمایشگاه بین‌المللی رایانه برای مدیران‌، حسابداران و ... ارائه می‌شد و هر غرفه تخفیف‌های خاص خود را داشت.

مدیر جهاد دانشگاهی رفسنجان عنوان کرد: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در استان کرمان و حتی شهرستان رفسنجان اعتبار ویژه‌ای‌ محسوب می‌شود و با توجه به اینکه استعدادهای این استان در زمینه رایانه درخشان است از امتیازهای‌ ویژه در این زمینه به حساب می‌آید.

وی گفت: چند شرکت که در این نمایشگاه حضور داشتند، اعلام آمادگی کردند که در صورت برپایی نمایشگاه در استان کرمان یا حتی شهرستان رفسنجان حضور داشته باشند و این امر مهمی است که مسئولان در این راستا مساعدت‌های لازم را داشته باشند، زیرا موجب اعتبار شهرستان و استان می‌شود.

انتهای پیام/80016/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول