اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی قزوین خبر داد

تشکیل 6 کارگروه در مجمع استانی بسیج جامعه پزشکی

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قزوین از تشکیل شش کارگروه در مجمع استانی سازمان بسیج جامعه پزشکی خبر داد.

تشکیل 6 کارگروه در مجمع استانی بسیج جامعه پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین اسماعیل جمشیددوست امروز در مراسم افتتاح کانون بسیج اساتید و هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی با بیان مطالبی به تشریح اهداف تشکیل این کانون و فعالیت‌های این سازمان پرداخت.

وی اظهار داشت: در مجمع استانی سازمان بسیج جامعه پزشکی شش کارگروه تخصصی تشکیل شده که این کارگروه‌ها شامل بهداشت، درمان، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بانوان است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قزوین بیان داشت: حلقه ویژه‌ای با عنوان حلقه اساتید و هیئت علمی تشکیل شده و تاکنون 59 حلقه صالحین تشکیل شده است.

همچنین وی تعداد اعضای مجمع استانی این سازمان را 237 نفر اعلام کرد.

در ادامه این مراسم مهدی طاهرخانی معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به نقش کلیدی این گونه جلسات در پیشبرد اهداف سپاه و بسیج اشاره کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به تشریح زندگانی شهدای شاخص سال 91 شهید بالازاده و شهید فاتحی کرجو پرداخت.

طاهرخانی از صاحب‌نظران و فرهیختگان جامعه پزشکی استان قزوین در خواست کرد تا با تلاش و کوشش بیشتری در جلسات استانی مجمع این سازمان شرکت کنند.

در پایان این مراسم کانون بسیج اساتید و هیئت علمی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قزوین در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی این استان افتتاح شد و یوسفی متخصص ارتوپد به عنوان مسئول این کانون انتخاب شد.

انتهای پیام/2667/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول