اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود خبر داد

تشکیل کارگروه تبلیغات محیطی در میاندرود

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود از تشکیل کارگروه تبلیغات محیطی در میاندرود خبر داد.

تشکیل کارگروه تبلیغات محیطی در میاندرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، ذات‌الله زارعی عصر امروز در پنجمین جلسه شورای کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه مفید این شهرستان با حضور مدیر کل کتابخانه‌های عمومی مازندران برگزار شد، با اشاره به بروز برخی اختلاف نظرها بین شهرداری و راه وشهرسازی درباره مکان تبلیغات محیطی در این شهرستان اظهار داشت: کارگروه تبلیغات محیطی در میاندرود تشکیل شود.

وی با اشاره به ضرورت انجام کارهای فرهنگی و تبلیغات محیطی با هدف فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف از جمله کتابخوانی، این کار را موجب بالابردن میزان استفاده از کتاب در بین جوانان ومردم دانست.

نماینده عالی دولت در شهرستان میاندرود با اشاره به بروز برخی اختلاف نظرها بین شهرداری سورک و اداره راه و شهرسازی در باره مکان تبلیغات محیطی در این شهرستان از تشکیل کارگروه تبلیغات محیطی در این شهرستان در روزهای آینده خبر داد و افزود: راه و شهر سازی نباید بدون هماهنگی اقدام به جمع‌آوری تابلوها می‌کرد.

فرماندار میاندرود گفت: با تشکیل کارگروه تبلیغات محیطی از این پس هرگونه نصب همچنین جمع‌آوری تابلوهای سطح شهر لزوما با تائید این کارگروه صورت می‌گیرد.

به گزارش فارس در ماه‌های اخیر اختلاف نظرهایی بین شهرداری و اداره راه و شهرسازی میاندرود درباره حریم شهری و مکان تبلیغات محیطی بروز کرده است که این مسئله منجر به دو مورد جمع‌آوری تابلوهای فرهنگی شهرداری توسط راه و شهرسازی در فاصله زمانی چند ماهه شد که این جمع‌آوری‌ها همواره با انتقادات شهرداری سورک مواجه شده است.

رئیس اداره کتابخانه عمومی این شهرستان نیز در این جلسه با اشاره به وجود 17هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در شهر سورک تعداد اعضای فعال این کتابخانه شهری را بیش از یک‌هزار و 100نفر اعلام کرد.

مهدی رضایی جامخانه در این مورد افزود: در 9 ماهه سال‌جاری 18هزار و  900نفر مراجعه به این مرکز کتابخانه‌ای داشته‌ایم که این افراد 9 هزار جلد کتاب به امانت گرفته‌اند.

وی با اشاره به درحال ساخت بودن سه کتابخانه روستایی در روستاهای جامخانه، اسرم و دارابکلای این شهرستان از تکمیل این کتابخانه‌ها تا سال 93 خبر داد و افزود: ساخت کتابخانه روستایی در 13 روستای دیگر این شهرستان  نیز در برنامه آینده است.

انتهای پیام/86021/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول