اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان تأکید کرد

لزوم تشکیل کارگروه منطقه ویژه اقتصادی کاشان

خبرگزاری فارس: استاندار استان اصفهان بر ضرورت تشکیل کارگروه برای منطقه ویژه اقتصادی شهرستان کاشان تأکید کرد.

لزوم تشکیل کارگروه منطقه ویژه اقتصادی کاشان

علیرضا ذاکر اصفهانی در حاشیه آیین غبارروبی مرقد مطهر امامزاده سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: تشکیل کارگروه منطقه ویژه اقتصادی شهرستان کاشان می‌تواند در تسریع فعالیت‌های این منطقه مهم نقش مؤثری داشته باشد.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه منطقه ویژه اقتصادی شهرضا با هدف تسریع در انجام فعالیت‌ها بیان داشت: چنین کارگروهی برای منطقه ویژه اقتصادی شهرستان کاشان باید متشکل از معاونت برنامه‌ریزی استانداری، اداره صنعت، معدن و تجارت و نمایندگان اداره‌های زیربنایی نظیر آب، برق و گاز بوده که می‌تواند در تسریع فعالیت‌های این منطقه سهم بسزایی داشته باشد.

استاندار اصفهان یادآور شد: منطقه ویژه اقتصادی شهرستان‌های کاشان و شهرضا، در اردیبهشت‌ماه سال 88 و پیش از انتخابات ریاست جمهوری به تصویب رسید و اخیرا نیز امور مرتبط با آنها به شرکت ایمیدرو واگذارشده است.

ذاکر اصفهانی نقش منطقه ویژه اقتصادی شهرستان کاشان را در حوزه کارآفرینی، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری مهم خواند و گفت: بحث منطقه ویژه اقتصادی شهرستان کاشان مدت‌ها است آغاز شده و پیشرفت خوبی نیز داشته است که انتظار می‌رود با همکاری و همفکری مسئولان در منطقه و مردم این شهرستان هر چه زودتر شاهد آغاز فعالیت‌های منطقه ویژه اقتصادی کاشان باشیم.

به گفته وی، منطقه ویژه اقتصادی شهرستان کاشان می‌تواند منشأ خدمات بسیاری برای منطقه بوده و به عنوان قطبی از مراکز مهم اقتصادی کشور و استان مطرح باشد.

استاندار اصفهان در ادامه از تشکیل هیئت امنای آستان مقدس سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال خبر داد و گفت: قدر، منزلت و شأن امامزاده واجب‌التعظیم سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) جایگاه رفیعی است که باید تلاش کنیم تا این شأن و منزلت محفوظ بماند.

ذاکر اصفهانی، توجه ویژه به حوزه‌های مادی، معنوی، عمرانی و توسعه منطقه مشهد اردهال را از جمله راهکارهای حفظ و منزلت جایگاه این امامزاده قلمداد کرد. 

استاندار اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر تمامی مسائل مرتبط با بخش‌های مختلف عمرانی و فرهنگی از سوی هیئت امنای امامزادگان پیگیری می‌شود عنوان کرد: امامزاده سلطانعلی بن امام محمد باقر(ع) که فرزند امام پنجم شیعیان است نیز باید دارای چنین هیئت امنایی برای پیگیری فعالیت‌ها باشد.

وی با تأکید بر توجه ویژه استانداری اصفهان به امامزادگان و بقاع متبرکه تصریح کرد: تکریم امامزادگان و همچنین علمای بزرگ منطقه از جمله وظایفی است که باید تمام مسئولان اجرایی به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/2406/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول