اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

مدیران کل شخصا در نشست‌های کارگروه اشتغال حاضر باشند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: در کارگروه اشتغال تصمیمات مهمی اتخاذ می‌شود که لازم است مدیران کل شخصا حضور داشته باشند.

مدیران کل شخصا در نشست‌های کارگروه اشتغال حاضر باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی اشتغال با بیان اینکه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد توجه ویژه کنند، گفت: این افراد شرایط ویژه دارند و لازم است بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اعتباری و دستگاه‌های اجرایی در ارائه خدمات توجه ویژه به این افراد کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه برای ابلاغ اعتبارات تسهیلاتی مکاتبات لازم با رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور شده است، گفت: در پاسخ به مکاتبات انجام شده اعلام شد اگر به بانک‌ها تاکنون ابلاغ اعتبارات نشده است پیگیری و این اعتبارات را از بانک مرکزی دریافت کنند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: با توجه به اینکه تا پایان سال فرصتی نیست بانک‌ها منابع و مصارف خود را در نظر بگیرند و با تغییر روش تسهیلات اشتغال‌زایی را پرداخت کنند.

حسنوند با تاکید بر اینکه در جلسات کارگروه تخصصی مدیران کل شخصا حضور داشته باشند، گفت: در این نشست‌ها تصمیمات مهمی اتخاذ می‌شود که لازم است مدیران کل شخصا حضور داشته باشند.

وی همچنین بر حضور فرمانداران در نشست‌های کارگروه تخصصی اشتغال استان تاکید کرد و افزود: طرح‌های اشتغالزایی که تاکنون به بانک‌ها ارائه شده و به نتیجه نرسیده بررسی و از طریق فرمانداران شهرستان‌ها پیگیری و نتیجه به کارگروه اعلام شود.

استاندار بوشهر همچنین بر توجه به طرح‌های بزرگ اشتغال‌زایی تاکید کرد و افزود: طرح‌های بزرگ اشتغال‌زایی باید در اولویت قرار گیرد و روند پرداخت تسهیلات آن به صورت مستمر پیگیری شود.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول