اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

محمدی: بودجه شهرداری ساری امسال ‌‌‌3 رقمی شد

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر ساری با اشاره به این‌که بودجه امسال نسبت به بودجه سال گذشته 25 درصد رشد داشته است، گفت:‌ امسال برای نخستین بار بودجه شهرداری ساری سه رقمی شد.

محمدی: بودجه شهرداری ساری امسال ‌‌‌3 رقمی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدحسن محمدی‌کیادهی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر ساری اظهار داشت: شورا نقش خوبی در برنامه‌های فرهنگی شهرداری ساری داشته است.

وی با اشاره به این‌که اداره‌های آب، برق، گاز و ... برای دریافت بدهی مشترکان، اهرم فشار قطع انشعاب را دارند، تصریح کرد: این دستگاه‌ها برای بدهی اقشار ضعیف جامعه که حدود 20 تا 30 هزار تومان و بدهی کمی است را هم به قطع انشعاب اقدام می‌کنند و از رئیس شورا تقاضا دارم با مسئولان این دستگاه‌ها در این زمینه رایزنی کند چرا که ما شورای شهرداری نیستیم بلکه نماینده مردم در شورا هستیم و باید به این امور رسیدگی کنیم.

کیادهی ادامه داد: همچنین این دستگاه‌ها در این موارد برخورد بدی با شهروندان دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که بحران آینده بحران پیری است گفت:‌ رهبری هم در این زمینه اشارات صریحی داشتند و شورا هم در زمینه افزایش تعداد فرزندان فرهنگ‌سازی کند.

کیادهی با بیان این‌که طرح نظارت جامع بر شهرداری در راستای پروژه حمایت از شهردار است، خاطر نشان کرد:‌ با این طرح قانونی به مردم ثابت می‌کنیم که طرح حمایت از شهردار، احساسی و مقطعی نیست بلکه عمیق و ادامه‌دار است.

این عضو شورای شهر ساری اظهار داشت:‌ ماده 71 شوراها به صورت صریح به موضوع نظارت شورا بر شهرداری اشاره دارد.

وی با بیان این‌که مصوباتی که شورا دارد باید از سوی هیئت رئیسه هم پیگیری شود، گفت:‌ همواره نباید این‌گونه باشد که از شهردار گزارش بخواهیم.

کیادهی با اشاره به این‌که سیاست شورا بر این بود که بودجه در فرجه قانونی به شورا ارائه شود، تصریح کرد: شهرداری از مدت‌ها قبل جلساتی را در این زمینه برگزار کرده و اطلاعات بودجه‌ای را از سازمان‌های تابعه شهرداری دریافت کرده است.

وی افزود: بودجه امسال نسبت به بودجه سال گذشته 25 درصد رشد داشته و نظر شهردار هم بر افزایش بیش از این میزان است.

عضو شورای شهر ساری خاطر نشان کرد:‌ امسال برای نخستین بار بودجه شهرداری سه رقمی شد.

انتهای‌پیام/86007/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول