اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان:

هیئت‌های ورزشی نبود بودجه را بهانه کم کاری قرار ندهند

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت تنیس روی میز اصفهان گفت: هیئت‌های ورزشی این استان نباید اختصاص نیافتن بودجه را بهانه‌ای برای کم کاری قرار دهند و از راه‌های مختلفی که وجود دارد، برای درآمدزایی بهره ببرند.

هیئت‌های ورزشی نبود بودجه را بهانه کم کاری قرار ندهند

مهدی تکابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در مدتی که سرپرستی هیئت را بر عهده گرفته‌ام، هیچ بودجه‌ای از اداره کل ورزش و جوانان به این هیئت اختصاص پیدا نکرده است.

وی ادامه داد: با این حال مشکلی از لحاظ مالی نداشته و هیچ گونه بدهی نیز نداریم، ضمن اینکه ورزشکاران تنیس روی میز استان اصفهان نیز مشکلی از بابت بی‌پولی هیئت احساس نمی‌کنند.

سرپرست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با نحوه درآمدزایی هیئت اشاره‌ای نکرد و افزود: دیدگاه هیئت‌های ورزشی نسبت به بودجه باید تغییر پیدا کند و به جای اینکه رؤسای هیئت‌ها منتظر اختصاص بودجه از سوی فدراسیون‌های مربوطه و اداره کل باشند، باید از راه‌های مختلف نسبت به درآمدزایی اقدام کنند.

وی ادامه داد: برای درآمدزایی روسای هیئت‌ها باید از توانمندی و ارتباطات خود استفاده کرده و مشکلات مالی و نبود بودجه را مشکلی برای اجرای برنامه‌های هیئت عنوان نکنند.

تکابی به برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان نیز اشاره کرد و افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است اواخر ماه جاری و یا اوایل ماه آینده مجمع هیئت برگزار شود.

انتهای پیام/63006/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول