اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان مطرح کرد

حضور 95 درصدی زنجانی‎ها در انتخابات ریاست جمهوری دهم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به حضور 95 درصدی زنجانی‎ها در انتخابات ریاست جمهوری دهم گفت: انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن است.

حضور 95 درصدی زنجانی‎ها در انتخابات ریاست جمهوری دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: هیچ نامی جز نام امام خمینی (ره) در شان و عظمت انقلاب اسلامی ایران نیست.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران معجزه الهی محسوب می‏شود، خاطرنشان کرد: جایگاه مردم و ملت شریف ایران در کنار انقلاب اسلامی بسیار والا است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه 22 بهمن جمهوری اسلامی ایران با کشورهای مصر، تونس و بحرین عجین شده است، اضافه کرد: باید قدر این انقلاب را بدانیم.

وی با تاکید بر اینکه باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ایام دهه فجر مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: باید خاطرات شهدا و ایثارگران دوران انقلاب برای جوانان امروزی تبیین شود.

احمدی با بیان اینکه راهپیمایی زنان زنجانی در دفاع از انقلاب اسلامی از برجستگی‏ها و شاخص‏های مهم استان زنجان به شمار می‏رود، یادآور شد: پرداختن به این مسئله در ایام دهه فجر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی اذعان داشت: دیدار با خانواده شهدا به ویژه شهدای دوران انقلاب نیز باید در ایام دهه فجر در دستور کار قرار گیرد.

*مردمی کردن انقلاب از وظایف مهم است

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه مردمی کردن انقلاب اسلامی و پیروزی مردم در 22 بهمن ماه سال 57 از مهم‏ترین وظایف امروز دستگاه‎ها و نهادهای مختلف است، ادامه داد: پرداختن به نمایش‎های خیابانی با موضوع انقلاب نیز تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه استفاده از نیروهای هنرمند استان زنجان در اجرای برنامه‏های ایام دهه فجر مورد توجه باشد، خاطرنشان کرد: هر کاری در مرکب هنر پیش رود آن کار ماندگارتر است.

*حضور 95 درصدی زنجانی‎ها در انتخابات ریاست جمهوری دهم

احمدی با اشاره به حضور گسترده مردم استان زنجان در دوره دهم انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: کشور ایران، اسلامی و حزب آن نیز حزب‏الله است و هر حزبی تفکری غیر از حزب‏الله داشته باشد گمراه بوده و همراه دشمنان است.

انتهای پیام/73006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول