اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 22 بهمن

شبکه هوشمند وانت بی‌سیم در مشهد راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد گفت: همزمان با 22 بهمن شبکه هوشمند وانت بی‌سیم در مشهد راه‌اندازی می‌شود.

شبکه هوشمند وانت بی‌سیم در مشهد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدمهدی علوی‌مقدم صبح امروز در نشست خبری این سازمان با اصحاب رسانه اظهار کرد: همزمان با دهه فجر و 22 بهمن نخستین شبکه هوشمند وانت بی‌سیم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود که نخستین شبکه در شهر مشهد است که حمل بار را به صورت هوشمند انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 52 ایستگاه در سطح شهر برای شبکه هوشمند وانت بی‌سیم در نظر گرفته شده که مردم می‌توانند پس از افتتاح این ایستگاه‌ها و تماس با شماره 4 رقمی 1828 از خدمات حمل بار این واحد استفاده کنند.

علوی‌مقدم با تاکید بر اینکه مبنای فعالیت و نظارت سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری قانون است، گفت: رفتار هر شهروند و هر نهاد و دستگاهی بر اساس قانون و مقررات حاکم در جامعه تعیین می‌شود و هیچ‌کس نمی‌تواند بر اساس سلیقه شخصی و منافع سازمان خود بر تخلفات تصمیم بگیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد ادامه داد: بر اساس قانون توسعه حمل‌ونقل عمومی تمامی رانندگان و شرکت‌های حمل‌ بار موظف هستند از تاریخ 20 آبان ماه به مدت 6 ماه به این سازمان مراجعه و نسبت به اخذ مجوز و پروانه کار خود اقدام کنند و سازمان برای تمامی کسانی که در این مدت مراجعه می‌کنند 30 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای برخورد با متخلفان راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی با این سازمان همکاری می‌کنند، تاکید کرد: با افراد و شرکت‌هایی که در این زمان نسبت به اخذ پروانه اقدام نکنند و به فعالیت خود ادامه دهند برخورد قانونی می‌شود.

علوی مقدم اظهار کرد: در حال حاضر حدود 50 شرکت پروانه کار خود را کسب کرده‌اند و 25 شرکت در مرحله استعلام پروانه کار خود هستند که امیدواریم در پایان این 6 ماه مابقی شرکت‌ها نسبت به اخذ پروانه اشتغال خود اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد عنوان کرد: پس از پایان این مدت تنها به وسائلی که پروانه اشتغال و کار دارند سوخت حمایتی اختصاص می‌یابد و سوخت حمایتی برای تمامی افرادی که پروانه اشتغال ندارند حذف می‌شود.

وی تاکید کرد: برای تمامی افرادی که پروانه اشتغال خود را کسب می‌کنند 50 درصد تخفیف بیمه‌ای نیز تعلق می‌گیرد.

علوی‌مقدم افزود: در راستای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل بار درون‌شهری اقداماتی صورت گرفته و واردات خودروهای سنگین از جمله برنامه‌های این سازمان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/70018/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول