اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل استان سمنان:

مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بخش حمل و نقل ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بخش حمل و نقل به ویژه در این استان ضروری است.

مبارزه با قاچاق کالا و ارز در بخش حمل و نقل ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، داوود سعدی صبح امروز در دوره آموزش روش‏های پیشگیری از قاچاق کالا و ارز در بخش حمل و نقل مسافر در سمنان اظهار داشت: در سال‏جاری، دو دوره کلاس آموزشی برای رانندگان و مدیران شرکت‏های حمل و نقل مسافر در سمنان و شاهرود برگزار شده است.

وی افزود: به منظور اطلاع‏رسانی و جلب مشارکت رانندگان در برخورد قاطع با معضل قاچاق کالا و ارز، این دوره‏های آموزشی با محوریت آگاه‏سازی و تصویب آن به عنوان سرفصل آموزشی در دوره‏های بدو خدمت رانندگان برگزار شد. 

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان در ادامه با اشاره به اهمیت و ضرورت مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: اجرایی ساختن همه قوانین، مقررات و ضوابط ابلاغی و ابلاغ آن به ادارات و بخش‏های تابعه، برخورد با شرکت‏ها و رانندگان متخلف و برگزاری مستمر کمیته کارشناسی درون‏سازمانی به منظور اجرایی ساختن مصوبات و مقررات مربوطه نیز در استان سمنان انجام شده است.

سعدی از نصب بنر اطلاع‏رسانی در خصوص قاچاق کالا و ارز در پایانه‏های کالا و مسافر، الزام شرکت‏های حمل و نقل کالا برای درج نام و نشانی کامل گیرنده و فرستنده کالا در بارنامه جهت شناسایی صاحبان محمولات قاچاق و عرضه خارج شبکه در استان سمنان خبر داد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان گفت: اعمال و اجرای مصوبات کمیسیون ماده 33 ستادی در ممنوعیت ارائه خدمات به رانندگان و شرکت‏های متخلف در امر قاچاق از دیگر اقدامات این اداره کل در این حوزه است.

انتهای پیام/2249/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول