اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه دانا استان کردستان در همایش شرکت‌های مسافربری سنندج:

حمل و نقل لازمه اقتصادی پویا و سالم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل شرکت بیمه دانا استان کردستان گفت: حمل و نقل از ارکان اصلی اقتصاد است که بدون بهره‌مندی صحیح از آن داشتن اقتصادی پویا و سالم امکان‌پذیر نیست.

حمل و نقل لازمه اقتصادی پویا و سالم  است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهروز باوفا ظهر امروز در همایش تجلیل از شرکت‌های مسافربری سنندج در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان از پایانه حمل و نقل به عنوان عامل تشویق شرکت‌های حمل و نقل و سرمنشاء ایجاد تقسیم کار در این بخش نام برد و اظهار کرد: حمل و نقل از ارکان اصلی اقتصاد است که بدون بهره‌مندی صحیح از آن داشتن اقتصادی پویا و سالم امکان‌پذیر نیست.

مدیرکل شرکت بیمه دانا استان کردستان افزود: ارتباط حمل و نقل با تمامی بخش‌های اجتماعی اقتصادی موجب شده است تا این فعالیت از ارکان اصلی اقتصاد، تجارت و زندگی اجتماعی به حساب آید.

وی تصریح کرد: حیات و رشد اقتصادی تا حد بسیار زیادی وابسته به حمل و نقل بوده و حتی می‌توان گفت، بدون آن رشد اقتصادی میسر نبوده و در کل سیستم تولید، توزیع و مصرف اختلال به وجود خواهد آمد.

به گفته مدیرکل شرکت بیمه دانا استان کردستان، وجود یک شبکه حمل و نقل کارا می‌تواند مایه تشویق تولید کنندگان و سرمنشأ ایجاد تقسیم کار در جامعه باشد.

باوفا خاطرنشان کرد: رساندن مواد خام و کالاهای واسطه، با کمترین هزینه به کارخانه و تسهیل در دستیابی به بازارهای مصرفی و کانون‌های جمعیتی دور دست در سایه فعالیت حوزه حمل و نقل در هر کشوری محقق می‌شود.

وی در ادامه به اهمیت و تأثیر حمل و نقل بر حوزه‌های اجتماعی ـ فرهنگی در هر جامعه‌ای، گفت: ارتباط عمیق حمل و نقل با زندگی روزمره از نقطه نظر دسترسی به خدمات و رفاه اجتماعی و نقش اساسی آن در ارتقاء سطح زندگی، بیانگر روند و نقش فرهنگی و اجتماعی است که حمل و نقل می‌تواند داشته باشد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم ضمن تودیع کیانوش بیدار، بهنام نوبری به عنوان کارشناس مسئول شرکت معرفی شد.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول