اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی خبر داد

ورود کامیون‌های یخچال‌دار به ناوگان حمل و نقل آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: امسال با همکاری بخش خصوصی کامیون‌های یخچال‌دار به ناوگان حمل و نقل آذربایجان‌غربی افزوده شده است.

ورود کامیون‌های یخچال‌دار به ناوگان حمل و نقل آذربایجان‌غربی

آیدین رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی یکی از استان‌هایی است که در آن کشاورزی و دامداری رونق دارد لازم است تا برای حمل این محصولات به سایر استان‌ها از کامیون‌های دارای یخچال استفاده شود.

این مسئول با اشاره به ورود کامیون‌های یخچال‌دار به ناوگان حمل و نقل استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: 10 کامیون یخچال‌دار وارد ناوگان حمل و نقل آذربایجان‌غربی شده است.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی عنوان کرد: تمام این کامیون‌ها با استفاده از توان بخش خصوصی خریداری و در حمل و نقل استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به قابلیت‌ حمل و نقل بار برای مسافت‌های طولانی بدون صدمه دیدن بار توسط این کامیون‌ها اعلام کرد: در صورتی که مواد غذایی در این کامیون‌ها حمل شود دیگر نگرانی از بابت فساد مواد غذایی وجود نخواهد داشت.

رحمانی با اشاره به اهمیت ورود این کامیون‌ها در چرخه حمل و نقل استان، اذعان داشت: این کامیون‌ها علاوه بر حمل کالا به سایر استان‌ها قابلیت این را دارد که مواد غذایی را به سایر کشورها نیز حمل کند بدون اینکه مواد غذایی فاسد شوند.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول