اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی خبر داد

بهره‌برداری از شرکت حمل و نقل آذر آبادگان خوی

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی گفت: به زودی شرکت حمل و نقل آذر آبادگان خوی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بهره‌برداری از شرکت حمل و نقل آذر آبادگان خوی

بابک طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به رهگیری کالاها توسط فرستنده و گیرنده بار و جلوگیری از قاچاق کالا، اظهار داشت: با تلاش برای برخط سازی صدور بارنامه توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی از صدور بارنامه صوری در استان جلوگیری شده است.

وی بر لزوم درج صحیح هزینه‌های مرتبط با بارنامه تاکید کرد و افزود: برگزاری همایش نحوه صدور بارنامه تأثیرات بسیار مثبتی در صدور بارنامه در کل استان به همراه داشته است.

طالبی با بیان اینکه شهرک حمل و نقل آذر آبادگان خوی در حال احداث است و به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، تصریح کرد: وجود این شهرک سبب تجمیع شرکت‌های حمل و نقل در یک محل، جلوگیری از تردد‌های زائد در جاده‌ها، ایمنی و صرفه‌جویی در مصرف سوخت و دسترسی راحت‌تر صاحبان کالا به ناوگان حمل و نقل کالای آذربایجان‌غربی می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی افزود: در سال جاری 10 کامیون یخچال‌دار در اختیار بخش حمل و نقل کالای داخلی آذربایجان‌غربی قرار گرفته است و این کامیون‌ها در بخش بین‌المللی هم فعالیت می‌کنند.

وی از وجود 15 هزار و 200 دستگاه در بخش حمل و نقل کالای آذربایجان‌غربی خبر داد و خاطر نشان کرد: از این تعداد 200 دستگاه در 8 ماه سال جاری اضافه و سبب رونق و توسعه در حمل و نقل کالای استان شده است.

انتهای پیام/61010/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول