اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار شد

ساماندهی حمل و نقل عمومی در شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار ساماندهی حمل و نقل عمومی در سطح این شهر شد و گفت: شهرداری برای ساماندهی این بخش باید متحمل هزینه شود.

ساماندهی حمل و نقل عمومی در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: ساماندهی حمل و نقل عمومی در سطح شهر شوشتر ضروری بوده و به دلیل تعطیلی موقت تردد میدل‌باس‌های شهرداری شوشتر در سطح شهر، مشکلات در این بخش بیشتر شده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در این بخش افزود: نظارت جدی در حمل و نقل عمومی شهر شوشتر وجود ندارد و در چند ماه اخیر حمل و نقل عمومی شوشتر رشد خوبی داشته ولی تا نقطه ایده‌آل فاصله زیاد است.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر با بیان اینکه زیان‌های تعطیلی حمل و نقل عمومی و تردد میدل‌باس‌های شهرداری این شهر برای شهروندان زیاد است، تاکید کرد: در شرایط کنونی با تعطیلی این بخش از حمل و نقل عمومی شوشتر فشار مضاعفی بر هزینه‌ها از نظر صرف هزینه وارد شده و شورای شهر در این باره باید در اسرع وقت اقدام کند.

*همه شهرداری‌ها یارانه می‌دهند

وی درباره هزینه‌بر بودن حمل و نقل عمومی اظهار داشت: حمل و نقل عمومی در همه کشور و جهان هزینه‌بر بوده و حتی هزینه‌ها و درآمدها در این بخش سر به سر هم نمی‌شوند و تنها باید برای رفع مشکلات مردم در این باره یارانه پرداخت کرد و شهرداری شوشتر نیز باید به جای انداختن بار بر دوش مردم مقداری هزینه را تقبل کند.

سالم‌پور تاکید کرد: قراردادی برای حضور پیمانکاری در بخش حمل و نقل عمومی شهری در حال انعقاد است که برای رضایت پیمانکار برای آغاز به کار باید برخی از مفاد تغییر کند که امیدواریم اعضای شورای اسلامی شهر با تغییرات این مفاد موافقت کرده و در این باره همکاری کنند.

وی افزود: در شرایط کنونی که این میدل‌باس‌ها در پارکینگ مستقر هستند با هر یک روز استفاده نکردن از این خودروها 510 هزار ریال به شهرداری خسارت وارد می‌شود و استهلاک این خودروها نیز بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از این در قرارداد پیمانکار حمل و نقل عمومی شهر شوشتر قرار بود پیمانکار سرویس نمازجمعه و کارگران شهرداری را تامین کند و 50 درصد درآمد تبلیغات بر این خودروهای شهری را پرداخت کرده که شورای اسلامی شهر با تصویب لایحه‌ای با حذف سرویس کارگران شهرداری، کاهش سهم شهرداری از بخش تبلیغات این خودروها از 50 درصد به 30 درصد و برداشتن سقف خدمات‌دهی خصوصی در روزهای جمعه این پیمانکار موافقت کرد.

انتهای پیام/72006/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول