اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان راهداری:

دلالان از مشکلات اساسی بخش حمل و نقل هستند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: دلالان و واسطه‌ها یکی از مشکلات اساسی بخش حمل و نقل محسوب می‌شوند.

دلالان از مشکلات اساسی بخش حمل و نقل هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شهریار افندی‌زاده در جمع مسئولان خانه حمل و نقل استان کرمان اظهار داشت: دلالان و واسطه‌ها یکی از مشکلات اساسی بخش حمل و نقل محسوب می‌شوند و تفاهم میان ادارات کل حمل و نقل و پایانه‌ها و تشکل‌های صنفی کارگری و کارفرمایی می‌تواند دلالان را از حوزه حمل و نقل خارج کند.

وی با اشاره به اینکه بحث بارنامه از جمله اقداماتی است که جلوی فعالیت واسطه‌ها را تا حد قابل توجهی می‌گیرد، تصریح کرد: در فصل برداشت محصولات جالیزی مناطق جنوبی استان کرمان، استان‌های همجوار باید با ارسال کامیون نسبت به تامین ناوگان باری این استان همت کنند.

افندی‌زاده با بیان اینکه رانندگان همیشه در مسیر توسعه و پیشرفت کشور سهم داشته‌اند از طرح سفر مهر ویژه رانندگان خبر داد و افزود: با اجرای این طرح که با همکاری کانون انجمن‌های صنفی برنامه‌ریزی شده، رانندگان بخش مسافر می‌توانند از تخفیف‌های ویژه سفر در استفاده از هتل و پذیرایی تا سقف 50 تا 70 درصد بهره‌مند شوند و به زودی این طرح به رانندگان بخش بار هم تعمیم می‌یابد.

وی در جمع مدیران کل حمل و نقل و پایانه‌های مرکز و جنوب شرق کشور گفت: مدیران با انگیزه و تلاش مضاعف و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و تعامل مناسب با سایر دستگاه‌ها و همچنین با همکاری تشکل‌های صنفی بخش حمل و نقل جاده‌ای در ارائه خدمات مطلوب‌تر در حوزه حمل و نقل جاده‌ای به مردم تلاش کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی به تبیین اهداف، برنامه‌ها و سیاست‌های کلان سازمان در مقطع کنونی کشور پرداخت و افزود: در حوزه حمل و نقل فرصت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی وجود دارد، لذا مدیران باید زمینه حضور سرمایه‌گذاران را در این بخش فراهم کنند.

مسعود جمیلی‌کرمانی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان در این نشست دریافت سهمیه لاستیک با نرخ مصوب برای ناوگان باری و مسافری و افزایش نرخ 15 درصدی حمل و نقل مسافر را از جمله اقدامات حمایتی اخیر حمل و نقل این استان برشمرد.

وی اظهار داشت: همجواری استان کرمان با مرزهای شرقی سبب به وجود آمدن معضل قاچاق سوخت شده است که توسط تعداد بسیار محدودی سودجو انجام می‌شود و تلاش‌های صادقانه رانندگان زحمتکش را زیر سئوال برده است.

انتهای پیام/2446/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول