اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد خبر داد

تدارک 350 اتوبوس برای حمل و نقل زائران در هسته مرکزی مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: 350 اتوبوس برای حمل و نقل زائران در هسته مرکزی شهر در نظر گرفته شده است.

تدارک 350 اتوبوس برای حمل و نقل زائران در هسته مرکزی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس در مشهد، مهدی خجسته ظهر امروز در نشست مشترک رؤسای سازمان‌های حمل و نقل درون شهری و برون شهری که در سالن اجتماعات پایانه مسافربری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: نقل و انتقال زائران در سطح شهر از اهمیت خاصی در ایام اربعین و شهادت امام رضا(ع) برخوردار است و سازمان اتوبوسرانی متولی این امر در سطح شهر است.

وی گفت: سازمان اتوبوسرانی در اربعین حسینی با استفاده از تمامی توان و ناوگان موجود، امر انتقال مسافران را به حرم مطهر به عهده دارد و تا پایان مراسم عزاداری هیئت مذهبی، روند سرویس‌دهی ادامه دارد.

خجسته ادامه داد: همزمان با شروع نمازهای یومیه، اتوبوس‌ها در پایانه‌های مشخص شده متوقف و جهت بازگشت زائران و مجاوران آمادگی دارند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد عنوان کرد: 5 پایانه در محدوده‌های ورودی و خروجی حرم مطهر رضوی با تعداد 300 تا 350 دستگاه اتوبوس برای انتقال مسافران در نظر گرفته شده است.

خجسته بیان کرد: پایانه شهدا در خیابان هاشمی‌نژاد و پایانه موقتی در خیابان توحید با تعداد 120 دستگاه اتوبوس جابه‌جایی مسافران را به عهده دارند که در صورت رفع محدودیت ترافیکی سرویس‌دهی به نزدیک‌ترین ورودی حرم هدایت می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پایانه میدان بیت المقدس با 50 دستگاه اتوبوس در مسیر BRT به زائران سرویس دهی می‌کند و در صورت اعمال محدودیت ترافیکی یا عدم امکان دور زدن اتوبوس‌ها در میدان بیت المقدس، سرویس‌دهی به صورت مقطعی به میدان بسیج منتقل می‌شود.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد اظهار کرد: پایانه چهارراه خسروی نیز با تعداد 30 دستگاه و پایانه چهارراه شهید گمنام ـ بولوار وحدت با تعداد 80 دستگاه اتوبوس به زائران سرویس می‌دهند که در صورت رفع محدودیت ترافیکی سرویس‌دهی از میدان طبرسی نیز انجام می‌شود.

خجسته عنوان کرد: پایانه میدان عدالت با تعداد 40 دستگاه اتوبوس نقل و انتقال زائران در روز اربعین را به عهده دارد و همچنین اکیپ‌های فنی در این ایام در مسیرهای یاد شده فعالیت دارند.

وی خاطر نشان کرد: مدیران مناطق و اکیپ‌های گشت انتظامات و سایر عوامل حوزه‌های نظارتی اعم از سازمانی و بخش خصوصی اجرا و نظارت بر سرویس‌دهی را عهده‌دار هستند و در صورت تخلف اعمال قانون می‌کنند.

انتهای پیام/70018/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول