اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

اندیشه‌های ژرف در قالب پژوهش‌ها پدیدار می‌شوند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اندیشه‌های ژرف در قالب پژوهش‌ها پدیدار می‌شوند، گفت: پژوهش به عنوان نیروی محرک توسعه در تمامی حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی ایفای نقش می‌کند.

اندیشه‌های ژرف در قالب پژوهش‌ها پدیدار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید در پیامی به مناسبت هفته پژوهش ضمن قدردانی از تلاشگران عرصه خطیر پژوهش در خطه علم‌خیز و فرهنگ‌پرور خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در دنیای امروز، دانایی یکی از محورها و شاخص‌های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه محسوب می‌شود و تردیدی نیست که تحقیق و پژوهش را می‌توان به عنوان عنصر نجات‌دهنده انسان و عامل بلوغ و دست یافتن وی به زندگی آرمانی دانست

وی تاکید کرد: اندیشه‌های ژرف در قالب پژوهش‌ها پدیدار می‌شوند و پژوهش به عنوان نیروی محرک توسعه در تمامی حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی ایفای نقش می‌کند.

استاندار خراسان‌جنوبی در این پیام آورده است: عطش پژوهشگر برای کشف حقایق او را بر آن می‌دارد که به جستجو بپردازد و از تعصب خودگرایی و مطلق‌گرایی بپرهیزد و بدین ترتیب تحقیق برای انسان کنجکاو و درگیر با مسائل زندگی یک رویکرد ضروری و در عین حال عادی است و اساس معرفت و شناخت علمی وی را تشکیل می‌دهد.

رشید با بیان اینکه پژوهشگر با نگاهی نقادانه و موشکافانه به پیرامون خود می‌نگرد، افزود: پژوهشگر برای رفع مشکلات جامعه و ارائه بهترین راهکارهای عملی اطلاعات موثقی را در اختیار متولیان امور قرار می‌دهد.

انتهای پیام/2248/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول