اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش جیرفت:

دانش‌آموزان جایگاه قرآنی جیرفت را ارتقا‌ء دادند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: دانش‌آموزان جیرفتی در مسابقات قرآنی و فرهنگی در استان و کشور خوش درخشیدند و جایگاه شهرستان جیرفت را ارتقاء دادند.

دانش‌آموزان جایگاه قرآنی جیرفت را ارتقا‌ء دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی در آیین تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآن و معارف اسلامی و فرهنگی هنری پسران مقاطع راهنمایی و دبیرستان شهرستان جیرفت با تبریک آغاز ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: در این ماه فقط یک شهادت روز هشتم ماه را داریم و روز نهم آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) است.

وی اظهار داشت: ولادت حضرت محمد (ص) در این ماه یکی از مهم‌ترین اعیاد ما مسلمانان است و سزاوار است که با برپایى جشن‌ها به ویژه برای دانش‌آموزان هرچه بیشتر با شخصیت نبى مکرم اسلام(ص)، سیره و تاریخ زندگى ایشان آشنا شده و از آن در راستای ساختن جامعه‌اى محمّدى بهره بگیریم.

علیدادی تصریح کرد: مراسم تجلیل امروز با تأخیر برگزار می‌شود و پسران مقاطع راهنمایی و متوسطه شهرستان جیرفت که رتبه‌های اول تا سوم را در سال تحصیلی گذشته در رشته‌های قرآن معارف اسلامی و فرهنگی و هنری کسب کردند، تجلیل شدند.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان جیرفتی در مسابقات قرآن استان خوش درخشیدند و در مسابقات فرهنگی هم در سطح استان و کشور افتخار آفریدند و جایگاه شهرستان جیرفت را ارتقاء دادند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش جیرفت با بیان اینکه مربیانی که دانش‌آموزان آن‌ها بیشترین رتبه‌ها را داشتند نیز به زودی تقدیر می‌شوند، گفت: مسابقات فرهنگی و هنری در مرحله آموزشگاه‌ها به پایان رسیده و مرحله شهرستان آن در ایام مبارک دهه فجر برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، 50 نفر از دانش‌آموزانی که در این آیین تجلیل شدند رتبه اول تا سوم استان را در رشته‌های فرهنگی کسب کردند.

علیرضا براهام نیز رتبه دوم شعر کشور، محمد بلوچ برگزیده کشوری طرح و آرم و ابوالفضل پیرنیا نیز در رشته قرائت قرآن رتبه چهارم کشوری را در مسابقات دانش‌آموزی سال گذشته کسب کردند.

انتهای پیام/80002/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول