اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته داوری دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات عنوان کرد

ارزیابی 3 مرحله‌ای آثار جشنواره رسانه‌های دیجیتال قرآنی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته داوری دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات در استان قم گفت: آثار ارسالی به این جشنواره در سه مرحله ارزیابی و داوری می‌شوند.

ارزیابی 3 مرحله‌ای آثار جشنواره رسانه‌های دیجیتال قرآنی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات، حجت‌الاسلام علیرضا تقیان افزود: آثار ارسالی به جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرآنی به 10 عنوان تقسیم‌بندی می‌شوند.

وی با بیان اینکه زمان ارسال آثار به جشنواره 20 دی ماه بوده است گفت: آثار در سه بخش بازی‌های رایانه‌ای، نرم‌افزار و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای به دبیرخانه ارسال شده است.

مدیر کمیته داوری دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات خاطرنشان کرد: آثار در گروه‌هایی از جمله آموزشی، مبلغ و مروج فرهنگ قرآن و عترت، اثر تحقیقی و پژوهشی، مخاطب خردسال و کودک و نوجوان و بهترین اثر با نگاه عمومی دسته‌بندی و داوری می‌شوند.

تقیان با اشاره به اینکه آثار در سه مرحله داوری خواهند شد، افزود: آثار در سه مرحله غربالگری، فنی و محتوایی و مرحله نهایی داوری و ارزیابی می‌شوند.

وی ادامه داد: داوران در هر بخش نیز بر اساس موضوع و اقتضائات آن گروه انتخاب می‌شوند.

مدیر کمیته داوری دومین جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال قرآنی آیات تصریح کرد: آثار راه یافته به مرحله نهایی داوری جشنواره توسط شرکت تولیدکننده آن مورد دفاع قرار می‌گیرد.

تقیان اضافه کرد: پس از اتمام دو مرحله نخست داوری‌ها شش اثر به مرحله نهایی و دفاع راه می‌یابد تا در نهایت اثر برتر انتخاب و معرفی شود.

وی بیان داشت: آثار برتر در دو زمینه قرآن و عترت در هر بخش معرفی و تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول