اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

6 تا 14 بهمن ماه

نمایشگاه بزرگ قرآن در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: شش تا 14 بهمن ماه هشتمین نمایشگاه بزرگ قرآن و جشنواره ترجمه‌های قرآنی در کرمان برگزار می‌شود.

نمایشگاه بزرگ قرآن در کرمان برگزار می‌شود

احمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری هشتمین نمایشگاه بزرگ قرآن و جشنواره ترجمه‌های قرآنی از ششم تا 14 بهمن ماه در کرمان اظهار داشت: قرآن کتاب راه‌گشای مسلمانان است، کلام آسمانی که روشنگر راه حق و حقیقت بوده و بی‌شک انس و عمل به آیات آن راه نجات و رهایی را در پیش روی همگان قرار می‌دهد.

سعیدی خاطرنشان کرد: امروزه در زمینه قرآن و فعالیت‌های قرآنی در کشور برنامه‌های ارزنده‌ای صورت گرفته، فعالیت‌هایی که باید تداوم یافته و روزبه‌روز بهتر و گسترده‌تر انجام شوند.

وی گفت: نمایشگاه قرآن در سال گذشته مورد استقبال و توجه عموم مردم قرار گرفت و توجه اقشار مختلف را به خود جلب کرد، این نمایشگاه توانست تا حد قابل قبولی نیازمندی‌های عموم را در مورد این کتاب آسمانی برآورده سازد و انتظار می‌رود که شاهد برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن در سطح بین‌المللی باشیم.

سعیدی تصریح کرد: هشتمین نمایشگاه قرآن کرمان در بخش‌های نشر مکتوب، الکترونیک، رفتارهای قرآنی، کودک و نوجوان، عفاف و حجاب، بیداری اسلامی و بخش ویژه نهج‌البلاغه از ششم تا 14 بهمن ماه سال جاری در کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره «جایزه بزرگ صنعتی» اواخر دی ماه جاری در کرمان ابراز داشت: جایزه ملی بزرگ صنعتی 28 و 29 دی ماه جاری در کرمان برگزار می‌شود.

سعیدی عنوان کرد: این جشنواره هنری با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی، خانواده زنده‌یاد صنعتی، خانواده زنده‌یاد سهراب سپهری طی دو روز و با انجام برنامه‌های متعدد هنری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2446/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول