اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج مدرسه علمیه حقانی عنوان کرد

برگزاری سلسله نشست‌های بصیرت‌افزایی سیاسی در قم

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج مدرسه علمیه حقانی از برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی سیاسی در قم خبر داد و گفت: در این نشست‌ها به جریان‌شناسی احزاب و گروه‌های سیاسی فعال در کشور پرداخته می‌شود.

برگزاری سلسله نشست‌های بصیرت‌افزایی سیاسی در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام طه محمدی با اشاره به فعالیت‌های مختلف بسیج مدرسه علمیه حقانی قم گفت: ارائه آموزش‌های فرهنگی، سیاسی و بصیرتی به طلاب جوان از جمله اصلی‌ترین برنامه‌های فرهنگی این واحد به شمار می‌رود.

وی افزود: از جمله برنامه‌های اصلی بسیج مدرسه حقانی می‌توان به برگزاری برنامه آموزشی تحلیل سیاسی با عنوان نشست‌های «بصیرت‌افزایی سیاسی» اشاره کرد که از جمله سفارشات رهبر انقلاب در زمینه افزایش فعالیت‌های آموزشی در زمینه توان‌افزایی تحلیل سیاسی است.

مسئول بسیج مدرسه علمیه حقانی خاطرنشان کرد: نشست‌های تحلیلی جریان‌شناسی سیاسی از جمله مهم‌ترین برنامه‌هایی است که بسیج مدرسه حقانی در طول سال و با در نظر گرفتن نیازهای روز به برگزاری آن اقدام می‌کند که از آن جمله می‌توان به برگزاری نشست‌های تحلیلی انتخابات اشاره کرد.

وی با اشاره به برگزاری نشست بصیرت سیاسی با موضوع جریان‌شناسی احزاب و گروه‌های سیاسی فعال در کشور اظهار داشت: در این نشست صرفاً به بیان ماهیت جریان‌های سیاسی بدون نقد جدی آن‌ها پرداخته شد و هدف از برگزاری آن آشنایی با حقیقت این جریان‌ها بود.

محمدی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های آموزشی افزایش توانایی تحلیل سیاسی از اصلی‌ترین برنامه‌های واحد سیاسی بسیج مدرسه حقانی است که سعی داریم در این طرح طلاب را با شیوه‌ها و چارچوب‌های تحلیل دقیق سیاسی آشنا کنیم تا بتوانند در برهه‌های خاص تاریخی بهترین تحلیل‌ها را از موقعیت‌ها و جریان‌های سیاسی به‌دست آورند و در تبلیغ‌های خود به کار گیرند.

وی برگزاری نشست‌های سیاسی جریان‌شناسی در ایام انتخابات با حضور چهره‌های برجسته سیاسی کشور را از دیگر برنامه‌های این مدرسه برشمرد.

انتهای‌ پیام/78002/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول