اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئات مذهبی خراسان‌رضوی:

باید با تدبیر به سمت و سوی بصیرت پیش برویم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هیئات مذهبی خراسان‌رضوی گفت: باید در همه برنامه‌ها با تدبیر به سمت و سوی بصیرت پیش برویم و اقدامات ما نیز در راستای فرمود‌‌ه‌های رهبری که همان تاکید بر بصیرت است، باشد.

باید با تدبیر به سمت و سوی بصیرت پیش برویم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حسن صباغیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای برنامه‌های آیینی فاخر تاثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های عزاداری دارد.

رئیس شورای هیئات مذهبی خراسان‌رضوی با اشاره به برگزاری نمایش‌های آیینی در مشهد، افزود: اجرای برنامه‌های مذهبی در قالب‌های هنری، اثر مناسب‌تری بر جامعه می‌گذارد و مردم اشتیاق بیشتری به شرکت در این گونه مراسم‌ها دارند.

وی گفت: برای پیاده‌سازی هدفی چون بصیرت بخشی باید برنامه‌ریزی کاملی انجام گیرد، که سازمان اوقاف و امور خیریه این برنامه را به نحو احسن به اجرا می‌رساند.

رئیس شورای هیئات مذهبی خراسان‌رضوی افزود: در بیانات رهبر انقلاب همواره به کسب بصیرت در حوزه‌های دینی و اجتماعی تاکید شده که توجه به پیام‌های عاشورایی و درس‌های نهضت امام حسین (ع) برای امروز سبب اشاعه و نهادینه ‌شدن این فرهنگ در سطح جامعه می‌‌شود.

انتهای پیام/70003/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول