اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

طلاب در بحث‌های بصیرتی تقویت شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: روحانیان و طلاب باید در بحث‌های بصیرتی تقویت شوند تا بتوانیم به وسیله آنها بر جامعه تاثیرگذار باشیم.

طلاب در بحث‌های بصیرتی تقویت شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سردار علی استادحسینی صبح امروز در سرکشی فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از حوزه بسیج طلاب و روحانیان شاهرود، با ابراز خشنودی از حضور در جمع بسیجیان طلاب و روحانیان شاهرود اظهار داشت: باید از زندگی پیامبران، امامان معصوم(ع)، اوصیا و روحانیت درس عبودیت، استقامت و ظلم‌ستیزی بیاموزیم.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان ادامه داد: کار در بسیج بسیار خوب است و بهتر از آن، اینکه در خدمت بهترین بندگان خدا یعنی بسیجیان بودن و به آنها خدمت کردن ارزش زیادی دارد.

استادحسینی افزود: خدمت به بسیجیان عبادت است و باید تلاش شود که در این خدمت صادقانه و مخلصانه کار کنیم تا هم خدا و هم بسیجیان از کار ما راضی باشند.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زندگی بزرگان اظهار داشت: باید از زندگی پیامبران، امامان، اوصیا و بزرگان دین و روحانیت درس عبودیت، استقامت و ظلم‏ستیزی بیاموزیم.

استادحسینی خاطرنشان کرد: سیر و سلوک روحانیت اصیل برای طلبه‏ها باید الگوی عملی باشد؛ چرا که این امر سبب می‌شود تا آحاد مردم نیز با این راه نورانی آشنا شوند و در مسیر آن قرار گیرند.

وی افزود: آشنایی جامعه با بزرگان و شناخت راه و روش آنان سبب می‌شود تا معیار و میزان عمل برای مردم به دست آید و آنها تلاش کنند خود را در این مسیر قرار دهند.

فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان چند خاطره از شهدای طلبه بیان داشت: اخلاص، معنویت و از خودگذشتگی روحانیت در دوران دفاع مقدس سبب می‌شد تا رزمندگان با الگوبرداری از آنها، خود را در این مسیر قرار دهند و به این دلیل بود که جبهه، دانشگاه انسان‌سازی و تقرب به خداوند بود.

حجت‌الاسلام جعفر رعایتی، مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان نیز در سخنانی با تقدیر از فعالیت‌های مجموعه بسیج طلاب و روحانیان شاهرود، به تشریح فعالیت‌های بسیج طلاب در استان سمنان پرداخت.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا با انجام برنامه‌های مختلف فرهنگی، معنوی و بصیرتی بتوانیم روحانیان و طلاب را در بحث‌های مختلف همواره تقویت کنیم.

انتهای پیام/2249/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول