اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آوج:

بصیرت رهبری خط و مشی نظام اسلامی را ترسیم کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت آوج گفت: بصیرت مقام معظم رهبری خط و مشی نظام اسلامی را ترسیم کرد.

بصیرت رهبری خط و مشی نظام اسلامی را ترسیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین حجت‌الاسلام محمد میرزایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آوج در مصلای نماز جمعه این شهر با تسلیت 28 صفر اظهار داشت: 28 ماه صفر سالروز شهادت انسان کاملی است که طبق آیات و روایات موجود به عنوان خیر‌الموجودین از وی یاد شده و سخن به میان می‌آید.

امام جمعه موقت آوج با اشاره به رسالت انبیا در هدایت بشریت افزود: پیامبری که خداوند متعال بر امت خود فرستاد از تمام جهات کامل بود.

وی عنوان کرد: دین اسلام ایجاب می‌کند که رهبر امت  شخصیتی باشد که از همه نظر مقام و منزلتش نزد خداوند متعال رفیع‌ باشد.

میرزایی با اشاره به ضرورت الگو قرار دادن پیامبر اکرم (ص) در طول زندگانی اظهار داشت: اگر این یقین را باور داشته ‌باشیم که پیامبر اکرم (ص) از تمام موجودات روی زمین بالاتر است هیچ‌گاه به سراغ الگوی دیگری نرفته و هدایت می‌شویم.

وی ادامه داد: اگر امروزه شاهد وجود مشکلات در بعضی جوامع هستیم وجود چنین موانعی تنها به خاطر این است که از قرآن و اهل بیت (ع) دوری جسته و طبق سفارشات عمل نمی‌‌کنیم. 

امام جمعه موقت آوج با اشاره به حدیث ثقلین تأکید کرد: قرآن و عترت دو چیز گران‌بهایی هستند که در میان مسلمانان به امانت گذاشته شده است.

میرزایی تأکید کرد: اگر در طول زندگانی خویش همواره به این دو اصل قرآن و اهل‌بیت (ع) تمسک بجوییم هرگز دچار گمراهی نشده و می‌توانیم رسالت نبوی را در بطن جامعه اسلامی به اجرا در بیاوریم.

میرزایی با اشاره به دیدار مردم استان قم با مقام معظم رهبری در 19 دی ‌ماه تصریح کرد: سخنان سرنوشت‌ساز مقام معظم رهبری همواره نشان از درایت بالای ایشان داشته و معظم‌له خط و مشی اصلی را در رهنمود‌های خویش برای مردم مشخص کردند تا هیچگونه انحرافی در جامعه پیش نیاید و مسیر اصلی حفظ شود.

امام جمعه آوج با اشاره به اینکه نعمت ولایت ‌فقیه از نعمت‌های الهی است که خداوند متعال بر این کشور عنایت کرده است، افزود: ولایت فقیه در هر زمان می‌تواند با تدابیر خود بسیاری از مشکلات را برطرف کرده و سبب اقتدار نظام اسلامی شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: آحاد ملت وظیفه دارند تا رهنمودهای رهبری را به عنوان چراغ هدایت‌گری برای خود قرار داده و با حفظ اتحاد نقشه‌ها و دسیسه‌های از پیش ترسیم شده آنان را رسوا کرده و نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/77005/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول