اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

محفل شهدا راه رسیدن به بصیرت است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: محفل شهدا باید برای ما شناخت راه، هدف و رسیدن به حقیقت و بصیرت باشد.

محفل شهدا راه رسیدن به بصیرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار در یادواره شهدای دهستان شعبجره کوهبنان با استناد به آیات و روایات به مسئله شهید و شهادت در اسلام اظهار داشت: در زمان حمله دشمن به کشور بهترین جوانان و مردان جامعه ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر و مقتدای خویش به سوی میادین جنگ شتافتند تا ما امروز در کمال آرامش و آسایش به زندگی خود ادامه دهیم.

وی افزود: مبادا از تأثیر یادواره‌های شهدا غافل شویم و در محفل شهدا بنشینیم در حالی‌ که آب در آسیاب دشمن بریزیم و محفل شهدا باید برای ما شناخت راه، هدف و رسیدن به حقیقت و بصیرت باشد.

استاندار کرمان به گوشه‌ای از زندگانی هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت اشاره کرد و بیان داشت: امام رضا (ع) در نیشابور حدیث سلسلة‌الذهب را قرائت و فرمودند که کلمه توحید نفی تمام طاغوت‌های ظاهری و معنوی همچنین دژ و حصار محکمی است که اگر کسی داخل این حصار شود در حقیقت از عذاب الهی مصون و محفوظ می‌ماند که البته شرط و شروطی را بیان داشتند.

وی افزود: حضرت امام (ره)  همواره از کلمه توحید و لا اله الا الله برای پیروزی استفاده کردند و در فرمایشات خود بیان می‌کردند انسان خداپرست نباید از حول این محور خارج شود.

استاندار کرمان گفت: امام رضا (ع) بیان کردند شرط و شروط رسیدن به این مسیر، پذیرش امامت و مسیر ولایت است یعنی اگر کسی بخواهد به خدا متصل شود و فرمایش خدا را اطاعت کند باید از ولایت و رهبری بدون چون و چرا اطاعت کند اینجا است که به سعادت و خوشبختی می‌رسد.

وی ابراز داشت: امروز به برکت خون شهدا، رهبری پیامبرگونه ولی امر مسلمین و با اراده بی‌نظیر ملت بزرگ ایران یک چنین نظام الهی را در هیچ جای کره خاکی نمی‌بینید و باید شکر این نعمت بزرگ را به جا آورد.

نجار تأکید کرد: کجای دنیا حکومتی سراغ دارید که پایه و اساسش احکام مقدس اسلامی باشد و رهبری متفکر، فرزانه و اندیشمند همانند مقام معظم رهبری داشته باشد پس باید با تمام وجود شکرگزار نعمت ولایت و رهبری باشیم.

یادواره هفت شهید و سه جانباز شهید دهستان شعبجره با حضور استاندار کرمان و معاون سیاسی امنیتی، نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستان‌های زرند و کوهبنان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان بنیاد شهید کرمان و زرند و جمعی از خانواده‌های معزز شهیدان و ایثارگران در جوار قبور مطهر شهدای این دهستان در امامزاده سید سردار برگزار شد.

انتهای پیام/80012/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول