اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام دهه فجر

برنامه با نوای کاروان در زنجان اجرا می‏شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: همزمان با ایام دهه فجر برنامه با نوای کاروان در استان زنجان اجرا می‏شود.

برنامه با نوای کاروان در زنجان اجرا می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی شامگاه یک‏شنبه در جلسه ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: سالانه بیش از یک‌هزار برنامه همزمان با دهه فجر توسط سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اجرا می‏شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه نوای با کاروان یکی از برنامه‏های مهم ایام دهه فجر در استان زنجان به شمار می‏رود، خاطرنشان کرد: این برنامه فرهنگی با هدف انتقال فرهنگ دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و تبدیل تهدیدها به فرصت‏ها در استان اجرا می‏شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه امیدواریم با همکاری دستگاه‏های مختلف اجرایی استان برنامه با نوای کاروان به خوبی اجرا شود، تصریح کرد: این برنامه ماهیت فرهنگی و هنری داشته و به نوعی انتقال ارزش‏ها با زبان هنر است.

*برگزاری نمایشگاه در زنجان

وی با تاکید بر اینکه بخش نخست مراسم با نوای کاروان شامل برنامه‏ حمل پرچم امام حسین (ع) و پرچم امام رضا (ع) است، ادامه داد: نمایشگاهی نیز در استان زنجان و در قالب این برنامه برگزار می‏شود.

سردار کرمی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی نمایشگاه جنگ شادی نیز برگزار می‏شود، اضافه کرد: بیش از 30 غرفه در این نمایشگاه فرهنگی ایجاد می‏شود.

*کسب عنوان نخست بازنمایی عملیات والفجر 8 توسط سپاه زنجان

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده و استقبال باشکوه مردم استان زنجان از بازنمایی عملیات والفجر 8 از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اذعان داشت: استان زنجان موفق به کسب عنوان نخست بازنمایی این عملیات در سطح کشور شده است.

انتهای پیام/73006/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول