اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

طلوع فجر / 8

عرب‌عامری: 50 برنامه دانش‌آموزی در دهه ‌فجر اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته دانش‌آموزی ستاد دهه‌ فجر شهرستان ورامین از اجرای 50 برنامه تبیینی دانش‌آموزی در دهه مبارک فجر خبر داد.

عرب‌عامری: 50 برنامه دانش‌آموزی در دهه ‌فجر اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رییس ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین و رؤسای اداره‌ها و نهادهای این شهرستان و مسئولان کمیته‌های 18گانه ستاد دهه‌فجر در فرمانداری ورامین برگزار شد.

مجتبی عرب‌عامری در این جلسه با تشریح برنامه‌های کمیته دانش‌آموزی ستاد دهه فجر گفت: دستورالعمل‌های کمیته برای مدارس ارسال شده است و در جلسه توجیهی برای مدیران مدارس تشریح می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ورامین و مسئول کمیته دانش‌آموزی ستاد دهه‌فجر شهرستان ورامین افزود: برگزاری مراسم آغازین دهه‌فجر در اداره آموزش و پرورش، استقبال از کاروان نمادین ورود حضرت امام (ره)، نواختن زنگ انقلاب در ساعت 9:30 صبح چهارشنبه، برگزاری نشست‌های بصیرتی در همه مدارس، برگزاری مراسم فجر سلامت توسط تمام اداره‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به میزبانی ورامین، اجرای سرود همگانی فجر، نصب بنر در سطح شهر و مدارس و برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب از برنامه‌های برگزیده این کمیته است.

عرب عامری از اجرای برنامه بازدید ابتکاری به جهت کیفیت مراسم برگزار شده دهه‌فجر در مدارس خبر داد.

بازدید از تمام خانواده‌های شهدا در دهه مبارک فجر

عباس برکان مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین نیز با بیان این‌که تمام خانواده‌های شهدا در دهه‌فجر مورد بازدید مسئولان قرار می‌گیرند، گفت: تمام خانواده‌های شهدا را دسته‌بندی کرده‌ایم و به هر اداره حدود 10 خانواده محول شده که در ایام الله دهه مبارک فجر به بررسی مشکلات آن‌ها بپردازند.

 

 

وی تصریح کرد: خانواده شهدا حق بزرگی بر انقلاب اسلامی دارند، هر آنچه در توان داریم در جهت تکریم این عزیزان به کار خواهیم بست.

رویدادهای روزهای انقلاب در مسجد صاحب‌الزمان (عج) و حسینیه بنی فاطمه نگارش شوند

سید رضا احمدی عضو شورای شهر ورامین با بیان شور و حال ویژه مردم در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: باید این حال و هوا را در مردم حفظ کرد و بیان خاطرات میدانی توسط افرادی که در آن روزها حضور داشتند می‌تواند در این امر بسیار تأثیرگذار باشد.

وی تصریح کرد: باید خاطرات انقلابی و ریز اتفاقاتی که در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی افتاد نگارش شوند تا به‌عنوان منبع افتخارات مردم این دیار همواره باقی بماند.

احمدی افزود: سعی شود در بنرهای تزیینی و مناسبتی که در جهت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود از عکس‌ها و تصاویر بومی و مربوط به منطقه استفاده شود تا حال و هوای روزهای انقلاب محیط شهرمان را عطرآگین کند.

انتهای‌پیام/2462/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول